100 de milioane de dolari! Cine moşteneşte averea lui Joan Rivers?

De: Cătălina Matei / 23.10.2014, 14:40
100 de milioane de dolari! Cine moşteneşte averea lui Joan Rivers?
A fost una dintre cele mai apreciate actriţe de comedie, însă faima şi-a câştigat-o prin intermediul emisiunii “Fashion Police”. Şi a fost şi una dintre cel mai bine plătite vedete de televiziune, prin urmare, averea lui Joan Rivers a fost estimată la 100 de milioane de dolari. La cine vor ajunge aceşti bani? Melissa Rivers, fiica regretatei actriţe, a fost desemnată singura moştenitoare.

Joan Rivers a murit pe 4 septembrie, la vârsta de 81 de ani, în urma unor complicaţii apărute în timpul unei intervenţii chirurgicale, şi a lăsat în urma sa o avere de 100 de milioane de dolari.

Se pare că actriţa nu avea încredere în bănci şi nici în afacerile imobiliare, căci a preferat să-şi ţină banii acasă, sub saltea. În seif, mai precis, unde Joan pusese deoparte 75 de milioane de dolari cash, conform usmagazine.com. În plus, apartamentul pe care îl deţinea în New York a fost estimat la 35 de milioane de dolari.

Fiica actriţei, Melissa Rivers, în vârstă de 46 de ani, a fost desemnată moştenitoarea averii, pe care o va împărţi, la rândul ei, cu fiul său în vârstă de 13 ani, Cooper. Însă, banii nu o consolează pe fiica regretatei actriţe, care a depus deja plângere împotriva medicului Gwen Korovin, cel care a operat-o pe Joan Rivers la sfârşitul lui august.

Foto: Hepta

Joan Rivers este considerată un pionier privind accesul femeilor în lumea comediei. A devenit cunoscută în anii 1960, printre vedetele alături de care a lucrat pe scena cluburilor de comedie din New York aflându-se nume ca Bill Cosby, Richard Pryor, Woody Allen şi George Carlin, despre care Rivers a spus că nu s-a simţit niciodată ca şi cum ar fi fost parte a „clicii lor”.

În 1983, aceasta a obţinut una dintre cele mai râvnite poziţii din industrie, după ce gazda emisiunii „The Tonight Show” – Johnny Carson – a numit-o invitat special permanent.

Stilul său direct, acid şi autoironic a fost apreciat şi a atras mulţi fani, dar şi recunoaşterea meritelor de către industrie, iar în ultimii ani a devenit o acidă critică de modă, cu ţintă directă asupra vedetelor de la Hollywood.