(P) Orange şi Initiative îi invită pe bucureşteni să experimenteze Metroul Orange 4G

De: Cătălina Matei / 21.11.2014, 13:00
(P) Orange şi Initiative îi invită pe bucureşteni să experimenteze Metroul Orange 4G
Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicaţiei Metroul Orange 4G, agenţia parte a grupului Lowe pregâtind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.

Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei, într-unul din cele mai aglomerate şi solicitate spaţii de expunere din Bucureşti, Initiative a răspuns provocării printr-o strategie de media creativă, inovativă şi eficientă. Soluţia găsită de echipa Initiative a fost aceea de a merge un pas înainte, de a gândi mai departe de formatele de expunere clasice.

Astfel, coloanele staţiei de la Piaţa Victoriei au fost transformate într-un panou gigant care oferă mulţimii de călători drepturi egale la internet de mare viteză, totul prin scanarea unui cod QR.

De asemenea, elementele precum panourile de informare, peroanele staţiilor sau scările de la staţia Universitate au fost branduite cu însemnele campaniei, totul pentru a-i informa şi pe călători despre aplicaţia Orange. Mai mult, călătoria pe cele patru magistrale ale metroului le oferă bucureştenilor experienţe diferite, aceştia putându-se bucura, în funcţie de magistrală, de filmele, muzica, jocurile sau cărţile preferate.

„Pentru această campanie specială, am ales să comunicăm într-o manieră inedită. Sunt patru magistrale, toate customizate cu mesajele campaniei, dar ceea ce este special este că fiecare dintre acestea oferă acces la conţinut diferit, iar pentru a le accesa este nevoie doar de scanarea rapidă a codurilor QR de pe materialele campaniei.

Este o campanie care a produs numeroase premiere pentru piaţa media din România, realizarea acestora reprezentând o adevarată provocare din punct de vedere al logisticii de implementare”, a declarat Anca Tănase, Account Manager, Initiative.  

 „Am încercat o abordare deosebită, pe măsura mesajului pe care îl transmitem. Vorbim despre inovaţie, aşadar trebuia să găsim formate noi, care să ne asigure vizibilitate. Alături de furnizori, am petrecut mult timp în staţiile de metrou, încercând să creăm noi zone/spaţii nonconvenţionale şi surprinzătoare. Aveam nevoie de diferenţiere în spaţiul extrem de aglomerat al metroului bucureştean. Suntem mândri că am realizat multe premiere pentru un proiect frumos şi de impact”, a declarat Anca Stancov, Head of Media, Orange.

Activarea se desfăşoară în perioada noiembrie – decembrie, iar cei care vor descărca aplicaţia şi se vor înregistra în cadrul eu vor intra în competiţia la finalul căreia au şansa de a câştiga o tabletă oferită de Orange România.

Aplicaţia Metroul Orange 4G este modalitatea prin care Orange le oferă tuturor călătorilor metroului bucureştean şansa de a experimenta vitezele 4G. Aplicaţia este accesibilă scanând un QR code aflat pe materialele de promovare amplasate în staţiile de metrou. Odată accesată, aplicaţia oferă acces gratuit la muzică, filme documentare, cărţi audio, şi jocuri.

Din partea Orange au participat Crina Tenovici (Head of Data and B2B Communication), Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication), Anca Stancov (Head of Media) şi Mihai Dobre (Media Specialist).

Echipa Initiative care a dezvoltat şi implementat campania de comunicare este alcătuită din Anca Tănase (Account Manager), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Alina Gruianu (Account Director & Head of Unit).

Creaţia campaniei este semnată de Publicis.

Despre Initiative

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile Lowe&Partners, BPN, Golin, SENIORHYPER, MobileWorks şi Medic One.

Pentru mai multe informaţii vă rugăm accesaţi: www.initiativeblog.ro, Facebook sau pe LinkedIn.

Despre Orange România

Orange este lider de piaţă în România cu 10,383 milioane de clienţi şi venituri de 690 milioane de euro la 30 septembrie 2013. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 232.5 milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.

Mai multe detalii despre produsele şi serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.ro.