Omul din spatele brandului Inna. Cum a făcut un imperiu în entertainment

  • 29.11.2017
  • ● Vizualizări: 1236

De la 2 computere închiriate pe o plajă în Costineşti, la un imperiu în entertainmentul de la noi şi unul dintre cele mai de succes branduri româneşti plan internaţional. Aşa se poate rezuma povestea din spatele proiectului muzical INNA şi a business-ului Global Entertainment. Numărul de decembrie al prestigioasei reviste Forbes povesteşte traseul Alexandrei şi al lui Lucian, doi tineri constănţeni care au reuşit, fără prea multă susţinere, dar cu dăruire şi ambiţie, să creeze un imperiu nu doar în muzică, ci şi în entertainmentul românesc. Cum a luat naştere proiectul INNA, ce planuri de business au în continuare la Global Entertainment şi ce alte domenii vizează cei doi, toate se regăsesc în noul număr al revistei Forbes, lansat luna aceasta pe piaţă.


La numai 29 de ani, Ştefan Lucian a construit unul dintre cele mai importante nume din industria de entertainment de la noi. Fondatorul Global îşi aminteşte că primele afaceri le-a pus pe picoare de mic: era adolescent când a împrumutat bani de la unchiul său pentru a-şi deschide o sală de internet în Costineşti, cu două computere, în chioşcul pe care îl aveau părinţii săi. În nici doi ani a ajuns de la două computere, la 25, apoi şi-a îndreptat atenţia către domeniul imobiliar, unde s-a extins rapid şi cu rezultate vizibile.

Lucian povesteşte pentru Forbes că în acea perioadă a cunoscut-o pe Elena Alexandra Apostoleanu, cea care avea să devină cea mai cunsocută cântăreaţă româncă în străinătate: „Am intrat în muzică, aveam vreo 18-19 ani”, îşi aminteşte jumătatea brandului INNA.

„Mi se părea că orice este posibil şi deja îmi demonstrasem că se poate. Cel mai important lucru din muzică este muzica. Poţi să ai cel mai bun artist, cel mai bun manager, cea mai bună imagine, cel mai bun PR, dacă muzica nu este potrivită, nu faci nimic, nu vei avea fani adevăraţi. În muzică, cea mai importantă este muzica”, spune Lucian pentru Forbes, după atâţia ani de experienţă. Aşa a apărut primul single de succes, ”Hot”, şi tot atunci au început turneele, lansările, concertele în străinătate. Succesul INNA a crescut din ce în ce mai mult, iar tânăra artistă a ajuns să fie unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti în străinătate. Cum a fost posibil? Cu ce sumă au pornit cei doi la drum şi cât valoarează acum imperiul lor? Toate răspunsurile se găsesc în numărul de decembrie al revistei Forbes.  

Comentarii
ABONARE