Super vacanţele vedetelor. Imagini din toate colţurile Europei

De: Cristiana Trifu / 04.09.2017, 14:14
După o binemeritată vacanţă, vedetele Antena Stars revin în faţa telespectatorilor cu forţe proaspete şi invitaţi surpriză, începând de luni, 4 septembrie.

Simpaticii prezentatori de la ”Star matinal” revin în studio după o vară plină de distracţie petrecută la Divertiland. Astfel, începând de luni, 4 septembrie, de la ora 9.00, telespectatorii îşi vor petrecere dimineţile alături de Natalia Mateuţ, Răzvan Botezatu şi Raluca Dumitru, iar în weekend vor fi treziţi de Nasrin Ameri, Cornel Moraru şi Zizika.

Cei şase şi-au împărţit vara pentru a se putea bucura fiecare de câte două săptămâni de vacanţă: „Ne întoarcem cu forţe proaspete pentru noul sezon. Dacă fetele mele s-au distrat în Grecia, eu am preferat ca anul acesta să îmi petrec concediul acasă, la malul mării. Am stat la plajă, m-am distrat cu prietenii, petreceri în fiecare seară, am dormit în cort, ne-a luat poliţia pe sus, dar s-a terminat cu bine. O vacanţă cu peripeţii, dar care s-a dovedit a fi frumoasă şi relaxantă. Aşadar suntem pregătiţi, odihniţi, plini de energie şi nerăbdători să începem noul sezon!”, a declarat Răzvan Botezatu.

Pentru Raru, Nasrin şi Zizika cei care s-au bucurat de vacanţă în primele două săptămâni ale lunii august, timpul a trecut repede: „Noi am fost acum 100 de ani în vacanţă”, povesteşte amuzat Raru, care mai spune: „Am fost în Spania, în Barcelona şi Ibiza, m-am relaxat, am fost la plajă, la câteva petreceri, dar am avut grijă şi cu somnul, ca să revenim cu forţe proaspete!”, a mai completat el. Cu forţe proaspete, Star Matinal prezentat de Nasrin şi Raru a înregistrat pe 23 august un record absolut de audienţă, cu 11.4 cotă de piaţă şi 1.2 rating, pe targetul commercial 18-49 urban.

Laura Micovschi, prezentatoarea „Star Magazin”, emisiune difuzată de luni până vineri, de la 13:00 la 14.30 şi de la 15.30 la 16.45, s-a relaxat şi ea tot pe plaiuri greceşti: „A fost cea mai frumoasă vară! Vara în care am fost din nou copil. Am fost, pentru prima oară, în Grecia, împreună cu soţul meu, cu părinţii şi cu naşii. M-am bucurat de opt zile cu peisaje superbe, linişte şi, mai presus de toate, de ai mei, pe care altfel reuşesc să îi văd doar de sărbători”, a declarat Laura.
Andra Trandaş, prezentatoarea „Star News”, program difuzat de luni până vineri, de la 18.45 şi de la 21.45, a preferat să nu petreacă prea mult timp pe drumuri, în vacanţă: „Am avut parte de cea mai frumoasă vacanţă, pentru că am ştiut de ce am nevoie şi a fost asa cum mi-am dorit. Am simţit nevoia să fiu eu cu mine! Am fost la mare doar eu şi cu Billy, ne-am plimbat, ne-am jucat, am mâncat tot felul de bunătăţi şi ne-am relaxat într-un bungalou superb!”, a declarat aceasta.

Şi Mihai Morar, gazda show-ului ”Răi, da’ buni” de la Antena Stars, va reveni de luni, 4 septembrie, de la ora 19.45, cu forţe proaspete după ce a avut parte de o vacanţă unică. În această vară, Morar şi-a luat toată familia, inclusiv pe părinţii săi, într-un tur al Europei cu rulota, iar printre opririle lor s-au numărat şi locuri precum Ungaria (Budapesta), Italia (Lacul Garda, Portofino) şi Franţa (Provence).

”Pe scurt, o lună în autorulotă – doar mama, tata şi copiii – înseamnă un tratament pentru toţi. Împarţi vreme de 30 de zile şi nopţi, un spaţiu de câţiva metri pătraţi (o casă cu aproape toate utilităţile şi zonele clasice ale unei locuinţe). Nu există pereţi şi uşi între dormitorul părinţilor şi dormitorul copiilor, între living şi bucătărie. Am trăit 4 oameni între 4 pereţi. Iar după o lună de zile, fetele mele au întrebat cu tristeţe: „Dar noi nu o să mai dormim în autorulotă?” Am fost cu fetele mele până acum în multe destinaţii, de la Disneyland la Vegas, de la insule la resort-uri de 5 stele, dar au recunoscut amândouă ca aceasta a fost cea mai frumoasă vacanţă. În câţiva metri pătraţi, între 4 pereţi. Nu le-am numărat, dar a fost clar concediul cu cele mai multe îmbrăţişări”, a povestit Mihai Morar.

Şi prezentatorii Antena Stars Oana Turcu şi Cristi Brancu au ales vara aceasta să îşi programeze o vacanţă specială. „Vacanţa noastră a fost un tur de forţă, cu trei călătorii în ţară şi trei în străinătate. Bucuria lui Tudor, care a trăit zeci de experienţe noi, a fost nemăsurată. Această gură de oxigen ne face să intrăm în noul sezon „Refresh by Oana Turcu” mai bogaţi sufleteşte şi mai dornici de surprize”, povesteşte Oana, iar Cristi completează: „Lunile de performanţă au cerut o vacanţă de senzaţie: am stat 4 zile acasă, din 31, am colindat Turcia, Austria, Franţa, dar şi Hunedoara, Orăştie, Moieciu sau Braşov.”
Telespectatorii îi pot urmări din nou pe cei doi simpatici prezentatori începând de săptămâna viitoare, la Antena Stars. ”Refresh by Oana Turcu” se întoarce de duminică, 10 septembrie, de la ora 16.30. Cristi Brancu şi Adriana Bahmuţeanu revin alături de noua lor colegă Bianca Sîrbu, cu ”Agenţia VIP” de luni, 4 septembrie, de la ora 22.00.

”Trebuie să recunosc că sunt foarte, foarte fericită. Adică, după ce timp de doi ani am fost aproape zilnic din postura de invitat la Antena Stars, acum voi fi, zi de zi, dar din cea de moderator. Este, ca să fiu sinceră, aşa cum se întâmplă în marile iubiri, pentru că Antena Stars e marea mea iubire. Iar acum, după doi ani, am primit inelul şi am spus, fără să stau pe gânduri, ”DA!”. Am emoţii, mai ales că lucrez alături de doi oameni cu experienţă precum Adriana Bahmuţeanu şi Cristi Brancu, care îmi sunt şi foarte dragi, dar sper să reuşesc să mă ridic la înălţime”, a mărturisit Bianca Sîrbu.

Prezentatorul ”Star Chef” Nicolai Tand a avut parte de o premieră în ceea ce priveşte vacanţa de vară. De obicei, Nicolai preferă concediile scurte şi cât mai dese, însă vara aceasta a stat zece zile în Costa Navarino, în Grecia, alături de familia sa. ”Sunt foarte agitat, obişnuit cu un ritm de viaţă extrem de alert, cu tot felul de planuri şi proiecte, nu pot sta mult timp locului. Pentru mine e mai important să pot pleca mai des, pe perioade mai scurte, decât într-o vacanţa foarte lungă. Mă ajută mai mult să îmi încarc bateriile”, a mărturisit Tand, care a fost ”păcălit” să aleagă o vacanţă mai lungă chiar de către cei doi copii ai săi. ”Tot anul, mi-au spus că vor să meargă la un tobogan mare, să se joace toată ziua. Am încercat să le facem pe plac şi am căutat destinaţia potrivită pentru ei. Ştiţi cât s-au dat pe tobogan în cele 10 zile? Câteva ore!”, a povestit amuzat prezentatorul emisiunii ”Star Chef”, care începe sâmbătă, pe 9 septembrie, de la ora 17.30, numai la Antena Stars.

Sâmbătă, 9 septembrie şi duminică, 10 septembrie, de la ora 13.00, telespectatorii se vor întâlni din nou şi cu Florentina Fântânaru şi invitaţii săi de la ”Dincolo de aparenţe”. Frumoasa prezentatoare s-a plimbat în ultimele luni în Sicilia şi Grecia, unde a descoperit zone superbe şi mai puţin umblate.

”În Grecia m-am bucurat cu adevărat de mare şi de soare. Am avut chiar şi un jacuzzi pe terasa apartamentului unde am stat şi m-am răsfăţat zilnic. E primul an în care pielea mea deschisă la culoare şi sensibilă a prins un bronz adevărat. Şi în Sicilia mi-a plăcut mult, atât de mult că m-am plimbat într-o zi până m-am deshidratat din cauza căldurii. În rest, m-am ”tratat” cu multă îngheţată, am văzut o nuntă siciliană, cu bărbaţi îmbrăcaţi la costum deşi erau 40 de grade afară, iar în fiecare seară m-am bucurat de muzica tradiţională”, a povestit încântată Florentina.