5 reguli simple pentru accelerarea arderii grăsimilor

  • 09.06.2017
  • ● Vizualizări: 825

Există sau nu există reţete minune pentru a slăbi şi a ne menţine greutatea optimă pe termen lung? Fiecare îşi are reţeta sa minune. Cu toate acestea, regulile principale sunt: mănâncă echilibrat şi fă cât mai multă mişcare. În loc să adopţi tot felul de diete care promit o slăbire rapidă, ţine cont de aceste două reguli de bază, care-ţi garantează o siluetă de invidiat. Include-le în viaţa de zi cu zi şi fii atentă la alimentele pe care le alegi în meniu.

1. Bea cât mai multă apă

Apa are un rol esenţial în procesul de slăbire. Dacă organismul este hidratat, atunci şi metabolismul este mai alert, iar asta te ajută la arderea grăsimilor. Asigură-te că ai mereu apă plată la îndemână şi că bei în jur de 2 litri pe zi. Bea apă mai ales cu 30-40 de minute înainte de mesele principale.

2. Consumă proteine pe parcursul zilei

Cercetările arată că dacă consumăm mai multe proteine pe parcursul zilei, atunci ardem mai uşor caloriile. Şi asta pentru că proteinele se constituie din aminoacizi mai greu digerabili, care necesită mai multe calorii pentru digerarea lor. Asta nu înseamnă că trebuie să consumi exagerat carne, lactate sau ouă, ci să te asiguri că 35% din calorii provin din surse bune de proteine, cum ar fi: peşte, pui, iaurt, nuci, seminţe crude şi leguminoase (linte, năut, fasole, mazăre).

3. Mănâncă mai lent şi vei consuma o porţie mai mică

Ca să consumi o porţie mai mică de mâncare, mestecă mai bine alimentele şi mănâncă relaxată. Mâncând încet, informaţia de saţietate ajunge mai uşor la creier, care va semnala că eşti sătulă, chiar dacă ai mâncat mai puţin. Studiile demonstrează, că persoanele cu exces în greutate au obiceiul să mănânce foarte repede.

4. Consumă suc de lămâie

S-a dovedit că zeama de lămâie ajută la digestia alimentelor, iar aceasta ajută oganismul să controleze mai uşor nivelul zahărului din sânge. Foloseşte în locul zahărului rafinat o linguriţă de miere, care se digeră mai lent şi nu determină o creşterea glicemiei.

5. Mergi la o plimbare după fiecare masă

Un studiu National Library of Medicine National Institutes of Health arată că o plimbare de 10 minute imediat după masă activează anumiţi receptori, care duc la absorbţia glucozei, prevenind, astfel, fluctuaţiile insulinei în sânge. Acest obicei te ajută semnificativ să slăbeşti. Cu toate acestea, efectul nu se compară cu un antrenament la sală

Comentarii
ABONARE