10 pretenții neobișnuite ale clienților de hotel

18 05. 2014, 11:30

Pretențiile absurde ale clienților reușesc să pună la încercare, uneori, chiar și răbdarea celor mai bine pregătiți angajați, conform unui studiu efectuat de site-ul Skyscanner. 400 de echipe de personal hotelier din 49 de țări au dezvăluit, prin intermediul unor chestionare, cele mai stupide cerințe ale clienților.

Iată unele dintre cele mai ridicole cerințe avute de oaspeții hotelurilor:

1. Un pahar cu apă o dată la o oră, pe timpul nopții

2. 15 castraveți pe zi

3. Toaleta umplută cu apă minerală

4. Cada umplută cu miere

5. Suntele de clopoței pentru a adormi mai ușor

6. Să fie servite, la masă, doar copanele drepte ale puilor

7. Un șoarece mort

8. Cada plină cu lapte și ciocolată

9. 16 perne pentru un singur oaspete.