Black Friday 2013: Ce reduceri aplică magazinele din România

22 11. 2013, 10:30

La fel ca în anii trecuți, magazinele care au pe rafturi produse electronice și electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câștigării unui număr cât mai mare de clienți.

Meteo în București și în alte orașe pe vremea.apropo.ro

Ideea unei zile în care reducerile se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienții magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atât magazinele, cât și cumpărătorii, reușesc să iasă în câștig. Pe de o parte, orice client plătește mai puțin decât se aștepta pe produsul dorit, în timp ce magazinul care vinde produsul reușește să câștige la cantitatea mai multor bunuri vândute.

Cele mai câștigate din afacerea Black Friday sunt magazinele online, deoarece comenzile pot fi făcute cu ușurință cu ajutorul paginilor de internet ale acestora. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze într-un spațiu fizic, iar magazinul câștigă timp și rapiditate odată cu livrările deja plasate.

Cite;te mai multe detalii despre ofertele săptămânii Black Friday, pe Mediafax.ro