Cine conduce Victoria”s Secret, cel mai profitabil brand de lenjerie intimă

De: Carmen Ulian / 15.12.2014, 12:30
Cine conduce Victoria”s Secret, cel mai profitabil brand de lenjerie intimă
Victoria's Secret, cel mai profitabil brand al retailului american Limited Brands, este deținut de discretul om de afaceri american Leslie Wexner.

Leslie Wexner deține brandurile Victoria”s Secret, La Senza și PINK, însemnând 41% din piața americană de lenjerie intimă, evaluată la 13,2 miliarde de dolari.

Americanul are o avere de 6 miliarde de dolari care l-a propulsat pe locul 40 în top Forbes 400.

Victoria’s Secret, cel mai profitabil brand din portofoliul L. Brands, cu vânzări anuale de 6,6 miliarde de dolari și profit brut de peste 1 miliard de dolari, a fost înființată în San Francisco, California în 1977 de către Roy Raymond. După 5 ani de operațiuni, Roy Raymond a vândut compania grupului The Limited.

Citește mai multe detalii pe Ziarul Financiar