Cum se promovează gratuit un brand de pizza, la alegerile prezidențiale din SUA

10 10. 2012, 12:40

Peste o săptămână, Barack Obama și Mitt Romey – cei doi candidați la președinția Statelor Unite – se vor înfrunta într-o nouă dezbatere, la Universitatea Hofstra din New York.

Cetățenii din public vor avea ocazia să le pună direct întrebări, iar cei de la Pizza Hut profită din plin de ocazie.

Lanțul de fast food anunță că va oferi gratuit pizza pe viață americanului care îi va întreba pe cei doi candidați ce preferă între pizza cu cârnați și pizza cu ardei iute („Sausage or Pepperoni?”).

Dezbaterea va fi transmisă live la televiziune și online, iar audiența va fi uriață, așa că Pizza Hut va beneficia de expunere gratuită valorând milioane de dolari, în cazul în care cineva va întrerupe dezbaterea și va pune întrebarea „Sausage or Pepperoni?”

Pizza Hut Pepperoni

Cu ocaza alegerilor, Pizza Hut a lansat săptămâna trecută și propriul „partid”, numit Pizza Party, cu propriul candidat la președinție numit „Big Dinner Box”, și îi îndeamnă pe cei care vor pune întrebări candidaților via Twitter să folosească hashtag-ul #ThePizzaParty.

Fanii Pizza Party sunt încurajați să se înscrie și pe PizzaHut.com/PizzaParty, iar vizitatorii vor primi gratuit Stuffed Pizza Rollers la prima comandă efectuată după înscrierea pe site.

Marca Pizza Hut, subsidiară a Yum! Brands, Inc., a fost lansată în urmă cu 50 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent operează circa 10.000 de restaurante în peste 90 de țări.