De un an, Măruţă e Happy

20 10. 2008, 00:00

”Cele 7 minuni ale lui Măruţă”

În săptămîna 20-24 octombrie, show-ul de la PRO TV promite întîl­niri cu invitaţi speciali, momente de ”best of”, rubrici noi şi multe alte surprize pentru telespectatori. Săptă­mîna aniversară ”Happy Hour” debu­tează cu o rubrică nouă, în cadrul căreia telespectatorii happy au un cuvînt greu de spus. ”Cele 7 minuni ale lui Măruţă” propun în fiecare săptămînă, pe www.happyhour.ro, şapte minuni din showbiz pe care Măruţă trebuie să le împlinească la ”Happy Hour”.

Fie că este vorba de întregirea trupei Andre sau de împăcarea lui Măruţă cu Anna Lesko, minunile propuse vor fi supuse votu­lui telespectatorilor, iar pre­zentatorul ”Happy Hour” va încerca să îndepli­nească cea mai votată minune din săptămînă. Noua rubrică va fi activă şapte săptămîni, timp în care ”Happy Hour” va difuza imagini cu paşii făcuţi pentru împlinirea minu­nilor.

Invitaţi de marcă pe Happylica

”Happy Hour” este show-ul de divertisment care a spart gheaţa şi a reuşit să aducă pe Happylica vedete de la Hollywood şi români celebri care au cunoscut succesul în străinătate. Eric Braeden (foto stînga), actorul care îl interpretează pe Victor Newman în ”Tînăr şi neliniştit”, a sosit în România special pentru a participa la prima ediţie ”Happy Hour” din cel de-al doilea sezon.

Apoi, a fost rîndul actriţei Fran Drescher, protagonista din serialul ”Dădaca”, să calce pragul emisiunii. Invitata lui Măruţă şi-a sărbătorit ziua de naştere chiar la PRO TV şi a făcut dezvăluiri impresionante despre trecutul său. Numele invitaţilor celebri de la ”Happy Hour” nu s-au oprit însă aici: Măruţă a stat de vorbă, de-a lungul acestui an, cu prezicătoarea Carmen Harra, Cheeky Girls şi Lembit Opik, invitaţi chiar în ediţia de debut, dar şi cu Ghiţă Mureşan, sosit din Statele Unite special pentru ”Happy Hour”, şi cu Rona Hartner, care şi-a prezentat fetiţa în premieră la PRO TV.

În exclusivitate, la Happy Hour

”Happy Hour” a prezentat primele imagini cu Ileana Lazariuc de la naşterea primului său copil: o echipă a show-ului a mers la Paris şi a stat de vorbă cu iubita lui Ion Ion Ţiriac despre maternitate şi despre cum i-a schimbat viaţa venirea pe lume a băie­ţelului. Tot la ”Happy Hour”, trupa HI-Q a recu­noscut că Nicoleta Drăgan a părăsit grupul şi a prezentat-o pe înlocui­toarea acesteia, Anya.

Stelistul Bănel Nicoliţă a acceptat în premieră o invitaţie la o emisiune de televiziune, în timp ce Marius Nedelcu a anuţat în direct, pe Happylica, că nu mai face parte din trupa care l-a făcut celebru, Akcent. La rîndul său, Nelu Ploieşteanu a povestit despre drama pe care o trăieşte de aproape 20 de ani, cu fiul său bolnav, care îşi petrece viaţa în pat sau în scaunul cu rotile.

Coprezentatori necuvîntători

Lista prezenţelor mai puţin obişnuite în platoul ”Happy Hour” a început cu Fiona, mascota stu­diou­rilor din Buftea. Pen­tru că frumoasa şi sen­si­bila măgăriţă i-a mărtu­risit lui Măruţă că vrea să se mărite, echipa ”Happy Hour” nu a stat mult pe gînduri şi a lansat un concurs, în urma căruia Fiona şi-a găsit jumătatea. ”Vedeta” şi-a făcut apariţia de mai multe ori în platou, alături de Măruţă şi, mai mult, şi-a prezentat şi fetiţa, pe măgăriţa Amelie.

Cel mai recent cooptat în echipă este Lagerfeld (foto stînga), un Yorkshire Terrier Toy, care, după succesul pe care l-a cunoscut în cali­tate de coprezen­tator al lui Măruţă, a reuşit să se ”angajeze” şi la ”Dansez pentru tine”, unde se ocupă cu con­fec­ţionarea franjurilor.

Un an de supremaţie în topul audienţelor

În perioada 22 octombrie 2007 – 14 octombrie 2008, emisiunea ”Happy Hour” a avut, pe publicul comercial din mediul urban, un leadership de 94,6%, iar pe întreg pu­bli­cul din mediul urban, un leadership de 95,1%. În aceeaşi perioadă, emi­siunea a fost lider de au­dienţă, reuşind, pe publi­cul din mediul urban, o audienţă medie de 4,7 puncte de rating şi 17,6% cotă de piaţă, fiind ur­ma­tă de postul Acasă, cu 2,4 puncte de rating şi 9,0% cotă de piaţă.

Cla­sa­men­tul rămîne ne­schim­bat şi pe publicul co­mercial, PRO TV obţi­nînd în in­ter­valul orar în care se di­fu­zează emisiu­nea 3,8 puncte de rating şi 19,2% cotă de piaţă, iar Acasă – 2,0 puncte de rating şi 10,2% cotă de pia­ţă. Emi­siunea cu cea mai mare audienţă a fost pe 24 iunie 2008, cînd aproape un milion de te­le­spec­tatori au urmărit pre­dic­ţiile lui Carmen Harra. Pe publicul din me­diul ur­ban, emisiu­nea a înre­gistrat o au­dien­ţă medie de 7,2 puncte de rating şi 28,8% cotă de piaţă.

Cele mai trăsnite concursuri

Fie că au cîştigat o canapea, globuri cu autografe ale vedetelor din platou, echipamente sportive sau şedinţe foto şi excursii, telespectatorii ”Happy Hour” au fost permament implicaţi în cele mai trăsnite concursuri. ”Botez şi mă aşez”, ”Stai Happy”, ”Un măgar îndrăgostit”, ”Rămîi tablou”, ”O, brad fiţos!”, ”Cîştigă 11 galbeni” sau ”Fii Victorioasa Newman” sînt cele mai de succes concursuri la care ”Happy Hour” şi-a provocat fanii.