Delia Antal a dormit cu maimuţele

Apropo.ro / 12.11.2013, 07:00
Delia Antal şi-a luat o săptămână liberă pe neaşteptate şi a plecat într-o scurtă vacanţă cu mama sa.

S-a bucurat din plin de destinaţia aleasă, Sri Lanka, căci şi-a dorit de ceva timp să meargă acolo. S-a cazat într-un resort excelent şi a locuit într-o cabană unde nu a prea avut intimidate! O “bandă” de babuini şi de şopârle i-au dat târcoale actriţei în vacanţa pe care a petrecut-o împreună cu mama ei. Se ştie faptul că din cauza vegetaţiei din acea zonă, maimuţele şi şopârlele sunt un fel de atracţii ale turiştilor.

“M-am relaxat în această vacanţă, fără telefon şi Internet. M-am bucurat să o am alături pe mama mea  deşi a fost foarte dificil să se adapteze regimului din această staţiune care este Ayurveda, am urmat un tratament, am mâncat vegetarian, am luat siropuri, prafuri din ierburi, am făcut masaje, băi pe bază de ierburi, parafine, yoga, meditaţie. Am fost la un templu budist. De fiecare dată când timpul îmi permite, mi-am propus să merg în scurte escapade turistice alături de mama mea. Să-i ofer momente frumoase de relaxare şi să-i mulţumesc că mi-a fost şi îmi este alături! Ne-am distrat atunci când ne-am trezit cu babuinii la geamul cabanei în care am locuit şi le-am dat să mănânce banane, ne-am speriat amândouă de şopârlele din cameră, de care nu ai cum să scapi dar ne-am obişnuit cu aceste animale “de casă” pe acolo, am văzut şi crocodili într-o excursie pe râu şi am stat la plajă. Îmi place Sri Lanka şi mi-am propus să mă reîntorc acolo”, a spus Delia Antal.