Dove încurajează femeile să îşi descopere frumuseţea adevărată!

07 03. 2013, 12:34

În acord cu misiunea brandului de a redefini feminitatea şi de a da valoare frumuseţii naturale, în pofida stereotipurilor de perfecţiune, Dove a readus problematica frumuseţii în atenţia femeilor din România. Dezbaterea despre frumuseţea autentică a avut loc pe data de 6 martie şi i-a avut ca protagonişti pe Oana Cuzino – prim-ambasador Dove, Alfred Dumitrescu, psiholog şi psihoterapeut, şi actriţa Oana Pellea. Alături de reprezentanţi media – editori de beauty şi lifestyle, aceştia au iniţiat dialogul despre frumuseţea adevărată, încurajând astfel femeile din România să îţi recunoască şi valorifice propria frumuseţe.


”Dove este diferit, este primul brand care a îndrăznit să propună o nouă abordare asupra frumuseţii: aceea că frumuseţea adevărată nu ţine cont de formă, mărime, vârstă, culoare. Frumuseţea unei femei trebuie apreciată în întregime fiindcă vine şi din interior, nu este dată doar de aspectul fizic”, a declarat Oana Cuzino, prim-ambasador Dove.

Eforturile şi iniţiativele Dove de a redefini percepţia asupra frumuseţii se bazează pe rezultatele unui studiu din 2010 desfăşurat la nivel global, conform căruia 4% dintre femei s-ar caracteriza ca fiind frumoase. În România, procentul femeilor care se consideră frumoase este şi mai mic, de doar 3%. Această cifră este reconfirmată şi în 2013, în urma unui sondaj organizat pe pagina Dove de Facebook la începutul lunii martie, la care au răspuns 2,654 de persoane. Potrivit cercetării din 2010, 78% dintre românce se declară cel mai aprig critic al felului în care arată, clasându-se pe locul întâi în topul global. Presiunea cea mai mare pentru a fi frumoasă vine din interior, au afirmat mai mult de jumătate dintre româncele intervievate.