Fetite de 12 ani, platite cu jucarii pentru a promova trupe pop

22 03. 2010, 12:10

Fetite de 12 ani din Marea Britanie invata de mici notiuni de
marketing si publicitate, dar si sa nu mai apeleze la protofelul
parintilor pentru achizitionarea jucariilor specifice varstei.

Astfel, o firma de PR ce se ocupa de promovarea a diverse trupe
de muzica, aflate la inceput de drum, au ales o cale inedita de a
le face publicitate. Au recrutat tinere de 12 ani pe care le
platesc cu jucarii, mai precis cu papusi de la branduri
celebre
.

Firmele nu au nevoie neaparat de acceptul parintilor pentru a
colabora cu fetitele, insa cei mici sunt sfatuiti sa nu le
spuna colegilor de cadourile primite
pentru promovarea
trupelor, dar sa ii anunte de aparitiile muzicale.

Expertii in marketing sustin ca aceasta tehnica se numeste
exploatarea copiilor.

Cum se procedeaza: cei mici isi fac un cont pe un anumit site si
acumuleaza puncte pentru fiecare click pe care il primesc pentru
trupa pe care o promoveaza. Exista numerosi artisti despre
care nimeni nu a auzit
.

Punctele adunate din click-uri se pot folosi in cumpararea
anumitor jucarii de pe un anume site recomandat.

Fetitele promoveaza trupele oferind informatii prietenilor sau
pe
site-uri de socializare
.