Cât au slăbit finalistele de la Dansez pentru tine

  • 25.05.2011
  • ● Vizualizări: 823
Cât au slăbit finalistele de la Dansez pentru tine

Roxana Ionescu, Corina Bud şi Lavinia sunt cele trei vedete rămase în concurs înainte de marea finală a emisiunii ”Dansez pentru tine” de la PRO TV. Acestea au simţit în mod diferit beneficiile dansului. Aflaţi cum!


roxana ionescu
Meniu ovo-lacto-vegetarian pentru Roxana Ionescu

- Te-ai cântărit înainte de a începe repetiţiile la "Dansez pentru tine"?
Da. Nu am pierdut în greutate foarte mult (maximum 3 kg), în schimb corpul meu e mai armonios şi mai tonifiat. Am fost bucuroasă că emisiunea a început o dată cu sezonul legumelor. Am profitat din plin de acest lucru făcându-mi un meniu ovo-lacto-vegerarian.

- Crezi că dansul poate înlocui o cură de slăbire?
Cred că 8 ore de dans pe zi te ajută să slăbeşti, însă regimul alimentar trebuie să fie adecvat. Tot ce pot să spun este că prin dans corpul devine mai armonios şi mai sexy.

- Ce accidentări/probleme medicale ai avut de când ai început antrenamentele la dans?

Am noroc de un partener foarte atent, de aceea numai ghinionul a făcut ca în prima săptămână să am dureri puternice în zona coastelor. În rest, vânătăi şi mici contuzii, care nu se pun la socoteală.




Lavinia - "Dansul face piciorul frumos"


- Cum ai descrie experienţa "Dansez pentru tine", dun punctul de vedere al efortului fizic depus?

Cred că este pentru prima dată în viaţa mea când am făcut atâta sport susţinut. Nu sunt o mare sportivă de felul meu, îmi place din când în când să alerg, să merg la sală, dar nu sunt consecventă. La "Dansez pentru tine" mi-am lucrat ca un adevărat profesionist toate grupele de muşchi. La început eram atât de oboistă, mă durea tot corpul, mai ales că nu era antrenat să facă efort, încât credeam că nu am să rezist... Apoi, în timp, am început să dezvolt rezistenţă, acum, când nu am picioarele umflate sau julite şi când am răgaz zece minute, observ ce frumos se vede conturată musculatura gambelor.

- Ce ai mâncat în timpul antrenamentelor?
Am mâncat normal, iar acasă cădeam frântă seara şi nu prea îmi mai ardea să mănânc. Fructe, lapte cu cereale, cam asta găseam prin frigider - ca atare erau şi cina şi micul meu dejun.


- Care crezi că sunt beneficiile pe care dansul le aduce corpului?

În primul rând, dă graţie şi armonie mişcărilor, aşa cum am mai spus, apoi îţi lucrează toate grupele de muşchi foarte frumos, să nu mai vorbim că îţi dă tonus şi energie.

- Care sunt remediile care te pun pe picioare pentru încă o zi de muncă?

Dorm, dorm şi iar dorm. Cam aşa mă pun eu pe picioare în ultima vreme: fac o baie lungă, cu sare de mare, apoi îmi dau cu cremele prescrise de medic (că mi s-au mai inflamat ligamentele, am mai facut entorse, mi-am mai fisurat o coastă), beau un ceai de tei ca să mă liniştească şi adorm.





Corina Bud: "După repetiţii, fac yoga"



- Repetiţiile pentru "Dansez pentru tine" presupun ore-n şir de mişcare, zi de zi. Ai observat modificări la corpul tău, la muşchi, la greutate?

Da. Foarte mari! Mi-am descoperit muşchi, grupe de muşchi, pe care nu ştiam că le am. Am o postura mai bună, mă mişc mai usor, sunt mai coordonată, mai "cursivă" în mişcări.

- Câte kg ai slăbit de când ai început repetiţiile pentru "Dansez pentru tine"?
Am aceeaşi greutate de la 18 ani cu oscilaţii de maxim 1 kg. Nu am slăbit, dar corpul meu arată diferit.

- Ai cumulat mişcarea cu un regim alimentar special?

Da, nu aveam cum altfel. Pentru un efort fizic susţinut aproape 12 ore pe zi a trebuit să mănânc mai mult. Mai mulţi carbohidraţi. Dar şi proteine şi multe legume şi fructe. Am mare grijă ce mănânc ca să mă ajute să am energie şi să dau randament. Beau multe lichide să nu mă deshidratez şi mănânc gulcoză în pauzele dintre antrenamente ca să-mi recuperez rapid energia consumată.

- Crezi că dansul poate înlocui o cură de slăbire?

Nu. Nici nu cred în cure de slăbire. Ca să fii sănătos şi să arăţi bine trebuie să-ţi schimbi stilul de viaţă. O cură de slăbire e o soluţie de moment. Atât.

- Ce faci pentru a te odihni cât mai bine după o zi de repetiţii?

Fac câteva mişcări de yoga. Sunt foarte relaxante şi îmi detensionează muşchii. Beau lapte înainte de culcare şi dorm. Dorm minimum 7 ore ca să mă refac. Mai e familia care îmi dă echilibru, bucurie şi linişte sufletească. E tare bine să simţi confortul căminului, al familiei, după o zi de muncă.





Comentarii
ABONARE

Abonează-te la newsletter ca să primești cele mai noi informații