StreamFest, noua idee Netflix de atragere a abonaţilor

  • 21.10.2020
  • ● Vizualizări: 736

Netflix, cel mai important serviciu de streaming, oferă acces la întreaga librărie de conţinut, timp de 48 de ore, în ceea ce ar putea deveni un eveniment regulat, prin care Netflix să atragă noi abonaţi.

Astfel, în data de 4 decembrie va fi disponibil în India primul eveniment StreamFest în cadrul căruia oricine va putea să vadă absolut orice titlu disponibil pe Netflix vreme de două zile.

Este un test care va fi apoi probabil extins la nivelul mai multor ţări.

Netflix a încetat să mai ofere teste gratuite pentru noii abonaţi din Statele Unite la începutul acestei luni.

Evenimentul a fost confirmat şi de COO-ul Netflix, Greg Peters, care a spus:

„Credem că oferirea accesului gratuit la Netflix pentru toată lumea dintr-o ţară pentru un weekend ar putea fi o modalitate excelentă de a expune o grămadă de oameni noi la poveştile uimitoare pe care le avem, creând cu adevărat un eveniment şi, sperăm, să obţinemi o grămadă noi abonaţi."

 

Background photo created by freepik - www.freepik.com

Comentarii
ABONARE

Abonează-te la newsletter ca să primești cele mai noi informații