Inna cântă melodia de generic a serialului „Fetiţele Powerpuff”!

22 04. 2016, 08:35


Celebra cântăreaţă Inna s-a alăturat celor trei fetiţe, în scopul lor de a salva lumea înainte de ora de culcare. Inna interpretează melodia de generic a serialului de la Cartoon Network, înregistrările desfăşurându-se în Bucureşti.

“Am acceptat cu foarte mare bucurie propunerea de a cânta melodia acestui serial animat. În copilărie, am urmărit ‹‹Fetiţele Powerpuff›› şi, împreună cu prietenele mele, ne alegeam mereu unul dintre cele trei roluri. Într-un fel, să fiu acum parte din povestea celor trei supereroine, este încă un vis devenit realitate.”, a declarat Inna.

Cele trei surori supereroine, Blossom, Bubbles şi Buttercup, cunoscute ca „Fetiţele Powerpuff”, sunt trei fetiţe cu o misiune importantă: să salveze lumea înainte de ora de culcare. Împreună, protejează oraşul Townsville de răufăcători şi de planurile lor malefice. Să jongleze între şcoală, teme şi luptele regulate cu răufăcătorii, nu este tocmai o sarcină uşoară, dar Blossom, Bubbles şi Buttercup sunt pregătite pentru orice, oricând. Înarmate cu super-puteri şi cu prieteni de nădejde precum primarul oraşului Townsville sau profesorul Utonium, „Fetiţele Powerpuff” salvează întotdeauna lumea înainte de ora de culcare.  

Serialul „Fetiţele Powerpuff” îl are pe Nick Jennings (“Să-nceapă Aventura”, “SpongeBob Pantaloni Pătraţi”) producător executiv, iar co-producătorul executiv este Bob Boyle (“Wow! Wow! Wubbzy!“).

Una dintre cele mai longevive animaţii Cartoon Network, seria originală „Fetiţele Powerpuff” a fost creată de Craig McCracken şi a avut lansarea în 1996. Animaţia a câştigat două premii Emmy®, iar cele 78 de episoade au câştigat numeroase distincţii şi nominalizări. Mai mult decât atât, serialul a dat naştere unui film de lung metraj realizat de Warner Bros. Pictures, în 2002.


 

Serialul „Fetiţele Powerpuff” a înregistrat încasări de peste 2,5 miliarde de dolari din vânzări cu amănuntul încă de la debutul pe micile ecrane. Animaţia este unul dintre brandurile Cartoon Network cu cele mai mari încasări din toate timpurile, iar noul sezon va fi susţinut de o campanie globală în urma căreia consumatorii vor avea acces la  produse de larg consum. Recent, Cartoon Network a semnat parteneriate globale cu case celebre din industria modei, precum Jeremy Scott şi Moschino – The Powerpuff Girls x Jeremy Scott – care este acum disponibilă în colecţia Moschino 2016 primăvară/vară. Parteneriatul global cu Spin Master va debuta în Statele Unite ale Americii în toamna aceasta cu o gamă variată de produse bazate pe noul sezon „Fetiţele Powerpuff”. Mai mult decât atât, Cartoon Network are peste douăzeci parteneri alături de care va dezvolta produse de larg consum, cum ar fi: jucării, îmbrăcăminte, accesorii şi altele.