Lily Collins, imaginea unui brand de cosmetice

Redacția / 06.10.2013, 08:00
Lily Collins, imaginea unui brand de cosmetice
Actriţa Lily Collins va fi noua imagine a brandului Lancôme începând din ianuarie 2014 şi va promova colecţia de machiaj French Ballerine, informează Daily Mail.

„Cu o privire catifelată ce aminteşte de Audrey Hepburn şi cu o carieră la Hollywood care merge din ce în ce mai bine, era doar o chestiune de timp până ce Lily Collins avea să obţină un contract important în industria cosmeticelor. Nu ar trebui prin urmare să ne surprindă că Lancôme a ales-o pe fiica lui Phil Collins să fie noua ambasadoare a mărcii”, afirmă autorul acestui articol apărut pe site-ul tabloidului Daily Mail.

Actriţa de 24 de ani se va alătura astfel din ianuarie 2014 Juliei Roberts (alături de care a jucat în „Oglindă, oglinjoară”/ Mirror, Mirror”), Emmei Watson şi Dariei Werbowy. Prima ei campanie va fi pentru colecţia de machiaj French Ballerine din primăvară.

„Mă simt incredibil de norocoasă să mă aflu printre ambasadoarele unuia dintre cele mai prestigioase branduri din lume. Este un vis devenit realitate”, a comentat Lily Collins despre noua ei misiune.

Noua stea în ascensiune a Hollywoodului, Lily Collins îşi împarte timpul între Marea Britanie, ţara ei de origine, şi Statele Unite, unde trăieşte în prezent.