Madonna, topless în reclama pentru noul ei parfum

21 11. 2012, 11:30

Madonna a renunțat la haine pentru a-și promova noul parfum, „Truth or Dare Naked”. Acesta este comercializat exclusiv în rețeaua magazinelor Macy’s și este disponibil pe piață, la nivel mondial.

Cântăreața în vârstă de 54 de ani apare într-o reclamă alb-negru, iar Photoshopul a reușit și de data aceasta să o facă să arate că la 30 de ani.

În ciuda faptului că aspectul fizic al Madonnei nu este neapărat atrăgător, ea continuă să inspire femei cu mult mai tinere și se inspiră la rândul ei din stilul noii generații de artiști de la Hollywood pentru a adopta ținute extravagante.

Madonna

Nicole Winhoffer, antrenoarea de fitness a divei, a descris într-un interviu pentru Access Hollywood cum lucrează cu Madonna înainte de repetițiile pentru concerte. Având în vedere că artistă poartă mereu tocuri pe scenă și dansează continuu circa două ore per show, ea poartă ținute cât mai comode în timpul exercițiilor fizice și își pregătește foarte bine corpul, antrenandu-și musculatura și punându-și circulația în mișcare. .

Nicole Winhoffe este și dansatoare profesionistă, susținând deseori reprezentații pe Broadway. De asemenea, ea se ocupă de „€œAddicted to Sweat”, programul Madonnei de la clubul de fitness al acesteria, Hard Candy Fitnes, și chiar folosește anumite mișcări din program pentru a o menține în formă pe divă când călătorește alături de ea prin lume.

De curând, Madonna și-a scos la vânzare locuința de lux din New York, pentru prețul astronomic de 23.5 milioane de dolari.