Matusalem, by Mercedes

28 11. 2005, 14:18
G-Klasse, singura masina cu aerodinamica unei caramizi de BCA din gama constructorului din Sindelfingen se claseaza de 26 de ani pe primele locuri ale celor mai performante off-roader-e din lume. Si asta fara ca forma sa exterioara sa varieze prea mult de la cea de dulap. In ianuarie,

G-Klasse, singura masina cu aerodinamica unei caramizi de BCA din gama constructorului din Sindelfingen se claseaza de 26 de ani pe primele locuri ale celor mai performante off-roader-e din lume. Si asta fara ca forma sa exterioara sa varieze prea mult de la cea de dulap.

In ianuarie, 2006, Mercedes-Benz va lansa la Salonul auto de la Detroit ceea ce se credea pana mai ieri a fi inlocuitorul acestei masini. Ei bine, acest nou SUV nu va fi inlocuitorul lui G-Klasse, ci o clasa cu totul noua, si anume GL.

Jumatate din voi se balangane probabil pe lustre de bucurie, iar cealalta s-a inchis deja in baie cu multe sticle de tarie. Ei bine, Dieter Zetsche a anuntat ca actualul G-Klasse va continua sa fie produs la Graz, in Austria, pana cand nu va mai exista cerere pentru el (adica foarte multi ani de-acum inainte).

Se pare ca off-roader-ul anului in fiecare an de ceva timp incoace va avea o viata mult mai lunga decat se astepta lumea, si va fi un pretendent de luat in seama la titlul de cel mai longeviv model de masina din istorie.

Apropos de „G”, intr-unul din urmatoarele numere din revista-sora, 4WD Magazin, veti putea citi un reportaj exclusiv in care se va prezenta pe larg „cresa” acestuia din Austria.

Top Gear Romania