Max Payne 3 se va axa pe celebrul efect „Bullet Time”

13 04. 2012, 16:30

„Bullet Time” a fost elementul cheie care a separat jocul Max Payne de celelalte shootere de pe piață și a avut un succes atât de mare încât foarte mulți producători l-au preluat și l-au introdus în jocurile lor.

Pentru a-și recâștiga fanii, cei de la Rockstar au decis să dezvolte și să profite cât mai mult de „Bullet Time” transformându-l într-o facilitate care să te ajute să scapi din situații imposibile, într-un mare stil, nu doar o simplă animație drăguță de care să te plictisești după o oră de joc.

Pentru cei care nu au experimentat niciun episod din Max Payne, Bullet Time este o opțiune de a-i oferi personajului principal posibilitatea de a se feri de gloanțe și de a-și împușca fatal inamicii prin încetinirea temporară a timpului, opțiune reîncărcabilă în funcție de stilul de joc al gamer-ului.

Motorul grafic propriu al celor de la Rockstar combinat cu mișcări naturale ale personajelor vor oferi o fluiditate naturală gameplay-ului iar inamicii vor reacționa și ei dinamic în timpul scenelor de acțiune.

Max Payne 3 va fi disponibil platformelor Microsoft Xbox 360 și Sony Playstation 3 începând cu 15 mai 2012 în America de Nord iar varianta PC se va lansa pe 29 mai 2012.