Mohammad Murad, ultimul investitor anunțat pentru sezonul al doilea „Imperiul Leilor” de la Pro TV

13 01. 2021, 14:14

Mohammad Murad este ultimul investitor anunțat pentru cel de-al doilea sezon al emisiunii „Imperiul Leilor” de la Pro TV.  El se va alătura celorlalți investitori anunțați anterior, Cristina Bâtlan, Bogdan Micu, Dan Șucu și Dragoș Petrescu, care și-au asumat rolul de a inspira tinerii antreprenori.

Mohammad Murad, președintele Phoenicia Group, este cel mai mare investitor în turismul românesc din ultimii ani și proprietarul celui mai mare lanț de hoteluri din România, un business cu o cifră de afaceri de peste 90 de milioane de euro, potrivit unui comunicat remis Apropo.

Despre revenirea în cel de-al doilea sezon al show-ului „Imperiul Leilor”, Mohammad Murad a declarat: ”Mă bucur foarte mult că am putut să fac o impresie bună în primul sezon și sper să pot să fiu de folos oamenilor care au speranță, iar speranța lor să devină realitate. Rolul meu în acest sezon este să fiu eu ușa la care bate un tânăr și speranța lui să devină realitate. Dincolo de procente, sunt aici pentru a scrie încă o poveste și a nota încă un succes atât pentru mine, cât și pentru concurent”.

Celor care vor să vină să-și prezinte ideea în Imperiul Leilor, Mohammad Murad le spune că cel mai important e să aibă măsură și curaj. ”În viața cred că cea mai importantă este măsura, echilibrul cu care faci pas cu pas. Concurenții niciodata să nu uite curajul acasă, să fie oameni curajoși pentru că acesta este elementul de bază în orice succes”, a spus Mohammad Murad.

Noul sezon „Imperiul Leilor”, o emisiune care se adresează celor care au deja un business sau o idee cu potențial și își doresc să-și vadă visul finanțat, va fi difuzat în curând la Pro TV.

CITEȘTE ȘI: Sezonul al 11-lea „Românii au talent” debutează pe 5 februarie

FOTO: Pro TV