Moonwalk

10 07. 2006, 10:03
Se spune ca intr-o zi baietii de la ProMotor s-au gandit sa faca un test comparativ cu cele trei camionete care au astazi un cuvant de spus pe piata: Nissan Navara, Toyota Hilux si Mitsubishi L200. Dar, fiind extrem de distrati (spre disperarea lui Edwin), "au pierdut" Nissan-ul pe undeva pe

Se spune ca intr-o zi baietii de la ProMotor s-au gandit sa faca un test comparativ cu cele trei camionete care au astazi un cuvant de spus pe piata: Nissan Navara, Toyota Hilux si Mitsubishi L200. Dar, fiind extrem de distrati (spre disperarea lui Edwin), „au pierdut” Nissan-ul pe undeva pe traseu, masina nefiind disponibila pentru test. Urmarea: din Bucuresti, baietii au pornit la drum doar cu Toyota si Mitsubishi, Navara ramanand sa se odihneasca in parcarea de la Nissan. Asadar doua pick-up-uri nou-noute, puse fata in fata in asteptarea unui verdict.

Inainte de toate, as dori sa ne aducem aminte de conceptul pick-up: ce a fost el si ce a ramas pana inainte de lansarea noilor modele? Initial, modelul se adresa celor care voiau sa aiba aproape un partener de incredere din activitatea de zi cu zi, indiferent ca era vorba de santier, de cariera sau de ferma. Potentialul client avea o familie care, pe langa nevasta, includea un copil sau doi, iar resursele financiare nu ii permiteau achizitionarea/intretinerea a doua automobile. Prin urmare, era masina universala. Incet, au inceput si tinerii sa descopere farmecul pick-up-ului 4×4 – si asta in principiu gratie departamentelor de marketing, care au propus spre vanzare si unele versiuni mai „colorate”, dar care se bazau pe aceeasi filosofie.

Prin urmare, succesul acestui concept s-a bazat pe simplitate, robustete, polivalenta si, de ce nu, pe un design care a capatat savoare gratie multiplelor accesorii. Brusc, in 2006, ne-am trezit cu o avalansa de pick-up-uri noi, care incearca sa ne induca ideea ca „EL” sau „EA” este cel mai bun produs de pe piata. Din dorinta de a castiga cat mai multe puncte de rating, producatorii au impins lucrurile spre extrem, uitand ca pick-up-ul este mai degraba masina „saracului”.

Mediafax