Myspace, de vanzare? Toate indiciile arata ca da!

13 01. 2011, 11:34

Myspace concediaza aproximativ 500 de angajati in incercarea de
a mentine site-ul pe o linie de plutire. CEO Mike Jones este acuzat
de situatia actuala a retelei de socializare Myspace deoarece a directionat
site-ul numai spre a ajuta utilizatorii sa descopere artisti, in
loc sa se conecteze intre ei.

Luna trecuta Myspace a reinnoit un contract publicitar cu
Google, adaugand reclamele acestora pe Myspace din cauza
veniturilor scazute, fata de previzunile News Corp.

„Modificarile dure de astazi, dar necesare, au fost luate pentru
a furniza companiei o cale clara de crestere si profitabilitate” a
declarat Jones. „Aceste schimbari au fost determinate exclusiv de
problemele de mostenirea noastra a afacerii si in nici un fel
reflecta performantele noului produs” a mai spus CEO Myspace.

Au existat tentative similare de relansare a MySpace-ului in
2008 cand News Corp a ratat obiectivul de 1 miliard de dolari in
venituri, compania reorganizandu-si operatiunile si ridicand
intrebari de la analisti despre perspectivele unitatii.

O alta runda de restructurari a avut loc si in
iunie 2009 unde Myspace a concediat aproximativ 30% din angajati
dupa ce vanzarile din publicitate au pierdut teren in fata gigantului Facebook.

Daca News Corp nu va reusi sa repuna pe picioare Myspace in
urmatoarele luni, perspectiva unei eventuale vanzari va fi luata in
calcul.