O aplicaţie pentru o lume mai bună, Picture This

De: Nicoleta Nicolae / 15.03.2016, 07:00
O aplicaţie pentru o lume mai bună, Picture This
Noua aplicaţie invită utilizatorii să creeze şi să împărtăşească propriile imagini pentru a susţine campania globală de protejare a mediului


Sony Pictures Television Networks lanseazăo aplicaţie pentru mobil, gratuită, ce ajută utilizatorii să capteze şi să posteze imagini ale unei lumi mai bune. Aplicaţia susţine Imaginează-ţi asta/ Picture This, campania globală a companiei ce promovează eforturile de protejare a mediului.

Noua aplicaţie Picture This a fost dezvoltată de către REDspace, cunoscuţi pentru design-ul interactiv şi serviciile de dezvoltare premiate şi este disponibilă pentru smartphone-uri şi tablete iOS şi Android.
Surprinzând o grădină urbană, o persoană ce reciclează obiecte nedorite sau albia curată a unui râu, utilizatorii sunt încurajaţi să posteze imagini care arată frumuseţea peisajelor urbane şi rurale, ilustrând cum ar putea arăta o lume mai bună, dar şi eforturile – mai mici sau mai mari – pe care trebuie să le depunem pentru a ajunge acolo.
“Prin puterea poveştilor spuse de imagini, invităm pe toată lumea să captureze şi să arate şi celorlalţi imagini cu o lume mai bună, o comunitate mai sustenabilă şi un mediu mai curat.” a declarat Andy Kaplan, preşedinte al reţelelor globale Sony Pictures Television.


“Să ne folosim de cunoştinţele noastre pentru a crea nu doar experienţe interactive revoluţionare, dar şi schimbări pozitive la nivelul planetei? Ei bine, nu se poate mai provocator de atât pentru noi.” a spus Mike Johnston, preşedinte şi CEO REDspace. “În special când este vorba de a colabora cu o entitate incredibilă precum Sony Pictures Television, a cărei pasiune constantă de a inspira pe ceilalţi să lucreze împreună şi să lase în urmă un impact global este molipsitoare.”

Campania Imaginează-ţi asta/ Picture This a fost lansată pe 28 septembrie 2015 în 30 de limbi, într-un efort major de a supune atenţiei problemele de mediu la nivelul celor 178 de ţări din toată lumea în care compania are afaceri. Patruzeci şi cinci de reţele participă, utilizând resursele proprii – de la campanii on-air la social media şi evenimente ale comunităţii— pentru a aduce în prim plan problemele care afectează regiunile respective. Aflaţi mai multe vizitând: www.sptpicturethis.com.