O-la-la! face audienţă la PRO TV

03 11. 2008, 00:00

În intervalul orar în care a fost difuzată, emisiunea prezentată de Andra, 20.28 – 21.41, PRO TV a fost lider de audienţă şi a înregistrat o medie de 7,7 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă pe întreg publicul din mediul urban, faţă de Antena 1, cu 6,7 puncte de rating şi 16,1 procente din cota de piaţă.

În minutul de aur al emisiunii, 21.39, PRO TV a fost urmărit pe publicul din mediul urban de aproape 1.500.000 de telespectatori, înregistrînd 11,3 puncte de rating şi 26,5% cotă de piaţă.

În ediţia de sîmbătă, 8 noiembrie, se vor lupta pentru trofeul emisiunii doi îndrăgostiţi de muzică, de versuri şi unul de celălalt. Chiar dacă se iubesc şi, din cînd în cînd se mai sărută şi îmbră­ţişează în faţa publi­cului, ei vor fi rivali la “O-la-la” şi se vor due­la în versurile unor piese celebre ală­turi de alţi patru concurenţi.