(P) Coca-Cola a sărbătorit unul dintre cei mai înfocați fani printr-o petrecere surpriză

12 06. 2013, 15:48

Surpriza pregătită de Coca-Cola pentru Mihaela, o tânăra de 23 de ani, a inclus un zbor cu elicopterul deasupra capitalei, folosind ca punct de plecare singurul heliport din țară, și o petrecere surpriză alaturi de prieteni și colegi.

 

Petrecerea a fost găzduită de Dani Oțil, complicele brandului Coca-Cola în a-i oferi Mihaelei o seară de neuitat, care a inclus și un concert live Vița de Vie, formația preferată a Mihaelei. 

Vița de Vie

Mai mult, timp de două săptămâni, celebrul semn publicitar Coca-Cola din Piața Romană, București, va purta numele Mihaela.

Pentru prima dată în istoria brandului, vara aceasta Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor săi. Ne-au bucurat entuziasmul cu care fanii au întâmpinat campania și reacțiile impresionante stârnite în social media de dozele personalizate. Mii de fani și-au postat pe paginile personale de Facebook fotografii cu sticle Coca-Cola cu numele lor. Astfel, ideea sărbătoririi celor mai activi fani ai brandului a venit firesc, pentru a le mulțumi pentru fidelitatea lor. Ca Mihaela mai sunt și alti fani, la fel de înfocați, cărora le vom dedica surprize în urmatoarele zile.”, declară Anca Năstase, Marketing Activation Manager Coca-Cola România și Moldova.

„Am folosit Facebook și instrumente care contorizează activitatea și interacțiunile de pe pagina Facebook a unui brand pentru a identifica cei mai activi fani. Am ales această modalitate pentru că pagina de Facebook Coca-Cola a fost creată de doi fani ai brandului, care au dorit să împărtășească pasiunea pentru Coca-Cola”, continuă Anca Năstase.

 

În noua campanie „Împarte o Coca-Cola”, cele mai populare 150 de nume din România înlocuiesc emblematicul logo al brandului pe sticlele de Coca-Cola și îi îndeamnă pe consumatori să îi suprindă pe cei dragi oferindu-le o sticlă de Coca-Cola cu numele lor.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.

 

Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conținut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare rețea de distribuție din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de țări, consumul produselor companiei depășind 1.8 miliarde de portii pe zi.

 

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunități durabile, compania noastră este centrată pe inițiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător și conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viață activ și echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajații noștri și promovarea dezvoltării economice a comunităților unde ne desfășurăm activitatea. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajati care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

 

În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company in România).

Pentru mai multe informații legate de companie vă rugăm să vizitați site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriți pe Twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.