PUMA iti da posibilitatea sa-ti faci pantoful de vis

04 11. 2010, 11:28

Dupa succesul inregistrat in 2005 odata cu introducerea
programului numit „Mongolian BBQ Shoe„, program
permitea sa iti creezi online sau in magazin un pantof
personalizat, in aceasta toamna, Puma va lansa „The
Creative Factory
” , o actualizare a conceptului de
personalizare, cu stiluri noi, materiale diferite si un proces de
design complet nou. La inceputul lui noiembrie, in diferite
magazine Concept din intreaga lume, prietenii PUMA vor avea sansa
de a-si pune la munca creativitatea, combinand diferite materiale
si texturi, pentru a-si crea propria pereche de pantofi „PUMA
Creative Factory”. PUMA va oferi toate instrumentele necesare
pentru a permite ca fiecare persoana sa devina un designer, punand
la dispozitie texturile, materialele si un iPad Apple, ce va fi
folosit in procesul de design. „Designerul” va incepe prin alegerea
unuia dintre cele 2 stiluri de pantofi Basket sau First Round, dupa
care va sorta si mixa culorile si materialele, pana va obtine
pantoful unic, pe care si-l doreste.

Cele doua stiluri de pantofi din care isi poate alege pentru
inceput, sunt :

Basket II -Pantoful este inspirat din meciurile
de basket de odinioara si este relansat in forma pe care o avea in
1971, avand doar cateva mici ajustari.

First Round – Silueta originala a acestei ghete
inspirata tot din jocul de basket, a fost admirata prima data in
1987 si este relansata acum, pastrand acelasi profil cu guler inalt
si ingrosat si aceeasi flexibilitate caracteristica.

„Fabrica de
creatie”

Dupa ce designerul (consumatorul) isi finalizeaza produsul pe
iPad si isi plateste propria creatie, comanda este trimisa catre
fabrica, unde produsul este asamblat.

Dupa aproximativ 6 saptamani de la plasarea comenzii, persoana
este notificata prin email ca isi poate ridica perechea de pantofi
unicat din magazinul PUMA. Puma Creative Factory va deveni
un program permanent incepand cu luna noiembrie
in
magazine PUMA selectionate. Lansarea online este planificata pentru
inceputul anului 2011 doar in anumite tari. Pretul unui astfel de
pantof va fi de aproximativ 120 Euro pentru modelul First Round si
100 de Euro pentru modelul Basket II. Ambele modele sunt
disponibile in gama de marimi 3-13 UK (35.5 – 48 Eur).


Andi Moisescu (in stanga)
si
Dan
Crisan
(Puma) – in plin proces de
personalizare a pantofilor Puma

Laurentiu (Guess Who), alaturi
de
Griffo
Iony

Programul va fi lansat in Romania in magazinul PUMA Afi
Cotroceni la sfarsitul lunii noiembrie

” Am petrecut o zi speciala in Fabrica de Creatie alaturi de
prietenii nostri Andi si Laurentiu (Guess Who) pe care i-am invitat
sa se joace cu o multime de materiale , texturi si culori , pentru
ca in final sa obtinem 20 de pantofi , fiecare cu povestea lui ,
unul mai aratos decat altul. Pantofii vor fi prezentati pentru
prima data la petrecerea noastra „PUMA CREATIVE FACTORY”, urmand ca
ulterior sa producem o editie limitata ce va purta numele celor doi
ambasadori PUMA. Va invitam pe www.puma.com/creativefactory sau
http://www.facebook.com/Puma unde o sa
puteti urmari cum se desfasoara povestea noastra” a spus Adina
Militaru, Marketing Manager PUMA Romania.

Cei doi „ambasadori” PUMA, alaturi
de Adina Militaru si Dan Crisan, de la PUMA
Romania

Vezi
Galeria Foto cu


Andi Moisescu si Laurentiu (Guess Who) in
timpul procesului de
creatie.

Publicitate