Reţeaua de farmacii Dona, proces complex de rebranding

29 04. 2014, 15:52

Prima farmacie cu un design nou a fost deja lansată – Dona Liviu Rebreanu. Până la sfârşitul anului vor fi gata peste 50 de farmacii strategice din Bucureşti şi din ţară. Noul slogan comunicat de la începutul lunii martie – ”o farmacie cum toate ar trebui să fie”este acum declinat şi la nivelul identităţii vizuale. Dincolo de obiectivele de imagine, eforturile de promovare urmăresc susţinerea planurilor ambiţioase de dezvoltare, respectiv atingerea unui număr de 300 de farmacii până la finalul anului 2016. Lanţul de farmacii se situează în top 3 cele mai mari reţele de farmacii din România.


”După o perioadă în care ne-am concentrat preponderent pe tot ceea ce înseamnă servicii – pregătirea continuă a farmaciştilor, actualizarea preţurilor în vederea creşterii accesibilităţii, extinderea reţelei şi oferirea unui portofoliu cât mai complet de produse şi servicii de sănătate, a venit momentul să împrospătăm şi imaginea brandului. Investim într-o nouă campanie de imagine care ilustrează viziunea noastră despre cum trebuie să arate o farmacie adevărată”, a declarat Ovidiu Wencz, director general Dona.

 Prima farmacie redeschisă cu un concept vizual nou este Dona Liviu Rebreanu, cu program non-stop. Investiţia în redecorare s-a ridicat la suma de 50.000 de euro.


Noul design a avut în vedere în primul rând îmbunătăţirea experienţei consumatorilor în farmacia Dona, dar şi sporirea gradului de confort al farmaciştilor. Au fost optimizate spaţiile de expunere, au fost regândite punctele de interacţiune cu pacienţii, astfel încât să faciliteze o comunicare cât mai eficientă, s-au îmbunătăţit soluţiile de iluminare. Per ansamblu, farmacia are un aspect modern, dar totodată primitor şi cald. Nu în ultimul rând, reamenajarea a urmărit principii verzi din punct de vedere al consumului de resurse în farmacie.