SPORT si ceva UTILITY

28 09. 2006, 10:41
Indiferent despre ce masini este vorba, Honda tot la dinamica se gandeste. CR-V nu face exceptieÂ… Comunicatul oficial al noii generatii CR-V este acoperit, in peste doua treimi, de referiri la dinamica masinii. Categoric, Honda nu se dezminte - CR-V va ataca in zona SUV-urilor medii

Indiferent despre ce masini este vorba, Honda tot la dinamica se gandeste. CR-V nu face exceptieÂ…

Comunicatul oficial al noii generatii CR-V este acoperit, in peste doua treimi, de referiri la dinamica masinii. Categoric, Honda nu se dezminte – CR-V va ataca in zona SUV-urilor medii sport accesibile, acolo unde Subaru Forester cam face legea. Ca de obicei intr-un segment disputat, este un razboi fara prizonieri, iar Honda are de data aceasta arme taioase.

Surprinzator, primul scos din teaca este designul. E cea mai clara schimbare (in bine) in comparatie cu modelul anterior, imprimand SUV-ului mult dorita personalitate. Sigur, destui vor contesta stopurile r la XC90, dar in contextul unei clientele care a incetat de mult sa mai purice detaliile stilistice in favoarea individualismului epatat in ansamblu, se poate spune ca Honda a pariat pe calul care trebuia.

Din punct de vedere tehnic, nimic nu pare sa le fi scapat niponilor. Nici macar ceea ce nu se vede. Spre exemplu, centrul de greutate al masinii e mai jos cu 35 mm, iar schimbarile aduse geometriei suspensiei si sistemului de directie vin sa imbunatateasca sensibil comportamentul in viraje. In aceste momente se va manifesta si sistemul Real Time 4WD, ce beneficiaza de un mecanism care poate rezista acum la un cuplu cu 20% mai mare decat inainte (nota bene pentru „alpinisti”!). Desi nu multi vor testa CR-V-ul pe drumuri grele, cei ce o vor face vor aprecia diesel-ul de 2,2 litri si 140 CP, care, probabil, va deveni bestseller-ul gamei. Pe langa el, mai exista un propulsor de 2,0 litri pe benzina de 150 CP, capabil sa duca CR-V-ul pana la 100 km/h in 10,2 secunde

Citeste mai mult in ProMotor