Familia Beckham în centrul atenţiei la evenimentul Burberry din Los Angeles

  • 21.04.2015
  • ● Vizualizări: 1068

Familia Beckham a fost in centrul atentiei la evenimentul Burberry care a avut loc la Observatorul Griffith, de pe Mount Hollywood, Los Angeles. David, Victoria, Romeo, Cruz si Harper au captivat privirile tuturor jurnalistilor.

De data aceasta insa, nu cuplul a fost in "focusul" obiectivelor camerelor foto, nici Romeo Harper (imaginea mai multor campanii ale casei de moda britanice), ci mezina familiei: Harper. In varsta de numai trei ani, micuta a aratat adorabil intr-un trench bej cu o croiala clasica, cucerindu-i pe toti din sala, chiar si pe Anna Wintour. Harper Beckham a urmarit foarte cuminte show-ul de moda Burberry, chiar din bratele tatalui sau, precum o viitoare "fashionista", iar la final i-a daruit acestuia... un sarut!

Burberry a sarbatorit spiritul londonez in “inima” industriei de entertainment, orasul Los Angeles, printr-un eveniment memorabil gazduit de Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Officer al casei de moda britanice. Show-ul a reunit peste 700 de invitati de la Hollywood. Cu exceptia familiei Beckham, fotografii au fost "vrajiti" de frumusetea modelului Rosie Huntington Whiteley (imbracata intr-o tinuta Burberry din colectia Burberry Prorsum, toamna-iarna 2015) care a venit insotita de actorul Jason Statham, de feminitatea Milei Kunis, complet refacuta dupa sarcina sau de gratia actritei Kate Beckinsale care a etalat o superba rochie neagra.

Evident, Elton John si David Furnish, January Jones, Mario Testino, Anjelica Huston, Naomi Campbell, Cara Delevingne, Suki Waterhouse, Jamie King, Cat Deeley si Ryan Seacrest s-au bucurat de multa atentie din partea presei, iar Naomi Campbell a avut un moment memorabil alaturi de doi reprezentanti ai garzilor regale alaturi de care s-a fotografiat la finalul show-ului.

“In aceasta seara am celebrat cu mandrie moda, muzica si stilul britanic la iconicul Observator Griffith. Este un privilegiu sa ma aflu aici, alaturi de atatia prieteni intr-un oras minunat care este caminul noului magazin Burberry din Rodeo Drive”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry. 

 

Evenimentul a debutat cu intrarea invitatilor in parcul Observatorului Griffith, transformat in gradini englezesti cu lavanda si trandafiri, inspirate de parcurile regale din Londra, de unde au putut admira apusul peste Hollywood. “Calatoria britanica” a continuat cu ocuparea locurilor intr-un spatiu construit special pentru show-ul de moda. La acesta au participat modelele Burberry (printre care s-au aflat Naomi Campbell si Jourdan Dunn) ce au purtat haine din colectiile feminine si masculine Burberry Prorsum toamna-iarna 2015.

Intitulata “Patchwork, Pattern&Prints” colectia feminina este inspirata din quilturile Durham si pune accent pe patchwork, camuflaj, dantela si franjuri. “Classically Bohemian”, colectia masculina de toamna-iarna le propune barbatilor sa poarte outfit-uri stratificate, esarfe artistice si imprimeuri florale. Desfasurat pe muzica live a britanicilor George Ezra, Tom Odell si Clare Maguire, show-ul de moda s-a incheiat prin prezentarea unei selectii de haine de seara, in care s-au aflat rochii din tul si jachete de smoking din catifea care vor fi disponibile exclusiv in flag-ship store-ul Burberry Beverly Hills din Rodeo Drive.

Finalul show-ului i-a apartinut vedetei de televiziune James Corden care a aparut pe catwalk, urmat de o garzile regale (First Battalion Grenadier Guards) care  au rolul de gardieni ai palatelor regale, inclusiv la Buckingam Palace. Cei 19 gardieni au cantat la tobe si flauturi si au condus modelele Burberry in gradina printr-o extensie a catwalk-ului, in timp ce invitatii au putut admira deschiderea Observatorului Griffith si cerul instelat. Parada a continuat afara, unde proiectii digitale uriase au luminat fatada cladirii, proiectand imagini cu steagurile Marii Britanii si ale Statelor Unite ale Americii.  

Intregul eveniment a fost transmis live prin noua aplicatie livestreaming Periscope lansata de Twitter in luna martie a acestui an. Astfel, audienta globala a avut acces in toate zonele evenimentului: de la sosirea invitatilor, la ocuparea locurilor in primul rand si show-ul propriu-zis. In plus, Burberry a impartasit audientei globale calatoria de la Londra la Los Angeles prin noul cont de pe platforma Snapchat prin intermediul careia s-au transmis in timp real imagini de la eveniment, dar si “vizite surpriza” din partea modelelor Burberry.

Toata aceasta desfasurare de forte a avut ca scop sarbatorirea noului flag-ship store Burberry din Rodeo Drive, creat sub indrumarea lui Christopher Bailey. In Romania, magazinul Burberry se afla pe strada Luterana, nr. 4 si este cel mai mare flag-ship store din sud-estul Europei.

Comentarii
ABONARE

Abonează-te la newsletter ca să primești cele mai noi informații