Sugestie de vacanţă: ANA Hotels Bradul, din Poiana Braşov, redeschis după o investiţie de peste 2 milioane de euro – FOTO

02 07. 2017, 11:35
Cu o îndelungată tradiţie în Poiana Braşov ce datează de la începutul anilor ‘60, Hotelul Bradul a intrat în portofoliul ANA Hotels în 1996. În urma investiţiei masive din primăvara acestui an, Ana Hotels Bradul îşi întâmpină oaspeţii cu 59 de camere complet renovate, proiectate în spiritul unei eleganţe naturale şi al unei ambianţe calde, confortabile, specifice decorului montan. 
 
Noul design al hotelului, inspirat de atmosfera distinsă de conac de odinioară, foloseşte esenţe naturale preţioase precum stejarul auriu (folosit cu generozitate atât la pardoseală cât şi la mobilier), marmura de Carrara şi granitul Chocolate Brown din Brazilia, ce înnobilează designul băilor şi al holurilor.
 
În renovarea hotelului s-au folosit 1280 m² de marmură şi peste 1700 m² de lemn (stejar auriu) pentru pardoseli, tavane şi tâmplărie. Oaspeţii ANA Hotels Bradul vor beneficia de acces gratuit la facilităţile Sport Wellness Spa  (piscină, saune, jacuzzi, hot tub exterior, sală de fitness, zona de relaxare) şi vor putea servi micul dejun în Restaurantul Altitude, renovat şi el la finalul lui 2015 şi dotat cu o terasă cu panoramă deosebită asupra întregii staţiuni. 
 
ANA Hotels Bradul este situat la baza Masivului Postăvaru, în imediata apropiere a pârtiei Bradul şi a  telecabinei Capra Neagră, operate de ANA Teleferic.
 
Compania ANA Hotels deţine, în Poiana Braşov, hotelurile Sport şi Bradul, clasificate la 4* şi hotelul Poiana, clasificat la 3*.  ANA Teleferic, ce face parte tot din grupul ANA Hotels, administrează şi operează următoarele instalaţii de transport pe cablu aflate în proprietatea sa din Poiana Braşov şi Braşov:  Telecabina Capra Neagră, Telecabina Kanzel, Telegondola Postăvarul, Teleschi Kanzel, Teleschi Ruia, Teleschi Subteleferic, Teleschi Stadion, Teleschi Bradul, Telecabina Tâmpa din Braşov. De asemenea, ANA Teleferic administrează şi Telescaunul Ruia şi Telescaunul Lupului. În 2015, ANA Hotels a devenit prima companie românească de ospitalitate după cifra de afaceri, confirmând viziunea proprietarului companiei, aceea a calităţii de top a produselor şi serviciilor. În 2016, cifra de afaceri a companiei a urcat la 31,5 milioane Euro, înregistrând o creştere de 9,6% faţă de 2015.
 
Performanţele financiare au fost dublate de o recunoaştere a calităţii serviciilor ANA Hotels prin numeroasele distincţii primite de hotelurile din grup în cadrul ultimelor ediţii ale Top Hotel Awards, cea mai prestigioasa competiţie de profil din România. Portofoliul companiei mai include, în afara celor trei hoteluri din Poiana Braşov, hotelurile Athénée Palace Hilton şi Crowne Plaza în Bucureşti şi hotelul Europa în Eforie Nord.