Vascar, suflet de bucătar

De: Mioara Tronaru / 31.05.2013, 13:55
Vascar, suflet de bucătar
Cu o experienţă de aproximativ 30 de ani în sectorul alimentar, brandul Vascar vine în întâmpinarea consumatorilor cu o identitate vizuală creativă şi cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse.

Dorinţa de reinterpretare şi de inovare a brandului Vascar a luat formă în urma unor ample cercetări de piaţă axate pe nevoile şi preferinţele consumatorilor. Astfel, păstrând aceleaşi standarde de calitate, brandul Vascar devine, sub sloganul ”Vascar, suflet de bucătar”, un brand umbrelă pentru produsele din carne de pui, de porc, de vită şi din carne mixtă, cât şi pentru brandul de mâncăruri Moldova în Bucate.

De asemenea, conceptul creativ este completat de o nouă identitate vizuală. Având ca sursă de inspiraţie domeniul gastronomic, noul logo reafirmă promisiunea brandului pentru tradiţie şi totodată reflectă atenţia companiei pentru un stil de viaţă modern.

”Gustul tradiţional, calitatea ingredientelor şi a serviciilor noastre sunt criterii de referinţă pentru noi. Aceste valori se află şi la baza brandului Vascar, ritualul prepararii produselor fiind similar cu cel al unui maestru-bucătar. Mai mult, din dorinţa de a venit în întâmpinarea consumatorilor cu un concept nou, modern şi plăcut, am creat, pentru brandul Vascar o nouă identitate vizuală care reflectă foarte bine grija cu care pregătim fiecare produs pentru consumatorii noştri”, apreciază Vlad Ciuburciu, Director Marketing Vascar SA.

“Rebranding-ul Vascar marchează o etapă de maturitate deplină a brand-ului şi reflectă cu fidelitate filosofia şi maniera companiei de a se raporta la categorie. Departe de a fi o schimbare superficială, rebranding-ul Vascar arată de fapt cum este această companie cu adevărat, în profunzime, iar diferenţierea brand-ului faţă de celelalte brand-uri din categorie este de fapt fundamentată în diferenţierea reală a companiei în contextul competiţional.”, declară Andreea Florea, Client Service Partner Brandtailors.

Fiind un brand modern, cu istorie, brandul Vascar funcţionează atât ca brand corporate, cât şi ca brand de produs şi retail. Mai mult, înţelegând rolul important pe care îl îndeplineşte, compania îşi respectă angajamentul de a educa consumatorii să urmeze o dietă echilibrată, care să includă şi produse preparate pe bază de carne.