5 răspunsuri la întrebări despre ratele la KRUK

Redacția / 21.10.2021, 10:55
5 răspunsuri la întrebări despre ratele la KRUK

Clienţii KRUK, şi nu doar aceştia, caută să afle cât mai multe informaţii despre această companie, cu care, la un moment dat, ajung să interacţioneze. Topul cu cele mai frecvente întrebări la care se caută un răspuns corect poate fi deschis cu întrebarea:

(1) Ce este KRUK România?

KRUK este o companie care are ca obiect de activitate managementul creanţelor și estefoarte cunoscută în România, ţara în care îşi desfăşoară activitatea de 14 ani. Compania funcţionează după principiul orientării către client, respectând toate prevederile legale actuale din România. Prin urmare, nu aplică dobânzi şi comisioane proprii, deşi datoria poate avea o valoare mai mare prin aplicarea penalităţilor de la creditorul iniţial – instituţia bancară sau compania la care clienţii au datorii de achitat.

KRUK este o companie de colectare completă a creanţelor. În momentul în care creditorul iniţial (banca, compania de asigurări, compania de telefonie etc) a scos la vânzare respectiva datorie, KRUK a răspuns cererii şi, în acest mod, cesiunea a avut loc. Ceea ce trebuie să ştie clienţii este că această societate vine în sprijinul lor şi propune soluţii avantajoase pentru rambursarea datoriilor.

Pe de altă parte, în acelaşi top pot fi incluse întrebările care au ca subiect central ratele la KRUK

(2) Pot achita datoria în rate? Cum pot face acest lucru?

Da, se poate! În acest sens se va încheia un Angajament de plată cu compania, chiar în platforma e-kruk.ro. Clientul poate apăsa butonul „Verifică modul în care putem să te ajutăm”, după care „Selectare” şi se urmează paşii. Se poate ajusta valoarea unei rate lunare şi se poate selecta modalitatea de primire a contractului (prin e-mail sau prin poştă). Şi, foarte important, clienţii pot face plăţi online la KRUK, rapid şi mai ales în siguranţă!

(3) Ce se întâmplă dacă nu reuşesc să plătească la timp rata lunară?

Este important ca toate termenele stabilite să fie respectate iar plata datoriilor la KRUK nu face excepţie. Dacă însă există unele situaţii nedorite, când rata lunară nu poate fi achitată la data la care a fost stabilită, este necesar ca respectivul client să intre pe platforma eKRUK şi să anunţe când îşi poate plăti rata.

(4) Pot achita mai mult decât valoarea lunară a unei rate?

Răspunsul este afirmativ. Lunar, clientul poate să plătească mai mult decât a fost stabilit prin Angajamentul de Plată. Este important de ştiut că banii nu se pierd, ci se adună pentru ratele viitoare iar în acest fel datoria se va achita mai repede, moment în care se va primi fișa de lichidare.

(5) Cum pot să deţin controlul asupra datoriei mele?

Cel mai bun mod de a fi mereu la curent cu informaţiile din dosarul personal aflat în baza companiei ține de eKRUK. Pentru a putea intra în contul de pe e-kruk.ro trebuie ca acesta să existe.

Crearea sa implică următorii paşi: se va apăsa butonul „Înregistrează-te”, se va introduce numărul cazului, din scrisoarea trimisă de KRUK România, apoi CNP-ul şi adresa de e-mail şi, după citirea Regulamentului şi a notificării privind protecţia datelor cu caracter personal, utilizatorul respectiv va fi înregistrat.

După acest pas va fi nevoie să intre în e-mail, să apese linkul de activare și contul va fi valabil imediat. Pentru a intra în cont, se vor introduce în platformă adresa de e-mail şi parola, iar după introducerea acestor date se poate apăsa butonul „Intră în cont”. Din acest cont, clientul va avea acces la toate informaţiile care îl interesează – inclusiv cuantumul datoriei într-un anumit moment.