Modul in care directorul general al BP, Tony Hayward, a
gestionat mediatic
dezastrul din Golful Mexic sau esecul telefonului Kin, retras
de Microsoft la doar o luna de la lansare, sunt printre
cele mai stupide momente din afacerile acestui an din
SUA, enumerate de revista americana Fortune.
:format(webp):quality(100)/https%3A%2F%2Fwww.apropotv.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmedia%2F7090%2F7842144%2F2-bpoil1.jpg)
British Petroelum
Pe aceasta lista se afla si cei de la Gap care au
anuntat la inceputul lunii octombrie schimbarea logo-ului,
insa, dupa o reactie dura a consumatorilor, insotita de campanii pe
retelele online de socializare, a fost nevoit sa revina la vechea
imagine si sa ceara scuze clientilor.
Gigantul IT Microsoft a lansat telefonul Kin in
mai, dupa investitii de circa un miliard de dolari, dar l-a retras
de pe piata o luna mai tarziu din cauza vanzarilor foarte
slabe.