A doua ediţie CSR4WOMEN

De: Mioara Tronaru / 13.06.2014, 14:45
A doua ediţie CSR4WOMEN
AVON Cosmetics România a organizat joi, 12 iunie 2014, cea de-a doua ediţie a conferinţei CSR4WOMEN, primul eveniment din România dedicat exclusiv campaniilor sociale pentru femei, ce reuneşte specialişti din departamentele de CSR ale unor companii implicate în astfel de proiecte, dar şi numeroase personalităţi publice.

Organizat sub forma unei conferinţe cu gală de premiere, evenimentul promovează respectul de sine, frumuseţea şi sănătatea femeilor şi drepturile acestora. CSR4WOMEN înseamnă recunoaşterea naţională a campaniilor, proiectelor şi personajelor care sunt alături de femei, prin susţinerea lor.

Tema celei de-a doua ediţii CSR4WOMEN 2014 a fost crowdfunding-ul şi parteneriatul între companii, organizaţii şi mass media; Raluca Kişescu (Senior Manager Commercial Marketing Avon România & Republica Moldova) şi Andreea Marin (ambasadorul campaniilor sociale Avon România) lansând oficial platforma www.doneazacuavon.ro, prima platformă Avon de crowdfunding din lume: “Pentru utilizarea platformei, doritorii trebuie să urmeze trei paşi, respectiv: intră pe platformă, înscriu un proiect sau aleg un caz/proiect pe care vor să îl susţină; achiziţionează un produs social direct de la un reprezentant Avon sau prin comandă online şi ulterior înscriu codul de donaţie de pe ambalajul acestuia în pagina proiectului înscris sau ales” a precizat Raluca Kisescu. Tot în cadrul evenimentului, reprezentanţi ai companiilor private au prezentat programe de protecţie şi ajutorare dedicate victimelor violenţei domestice şi de consiliere pentru pacienţii oncologici.