Afla cat zahar contin anumite alimente si bauturi

Apropo.ro / 05.05.2009, 16:30
Sucurile acidulate, bauturile light, fructele sau inghetata contin cantitati de zahar care pot dauna grav organismului!

Sucurile acidulate, bauturile light, fructele sau inghetata contin anumite cantitati de zahar care pot dauna organismului daca sunt consumate zilnic.

Nici produsele light nu sunt atat de inofensive precum par. De exemplu, diferenta cantitatii de zahar continut de un iaurt normal fata de unul light difera doar cu cateva mici procente. Deci, daca vei consuma zilnic produse light, nu iti vei face o mare favoare. Daca vrei sa slabesti si apelezi la aceste produse, mai bine te gandesti la cateva activitati sportive zilnice si o dieta echilibrata.

Dar, pentru a nu crede ca avem ceva cu produsele light, iata cateva din produsele pe care le consumam aproape zilnic si care ar trebui sa ne ridice un semn de intrebare. Nutritionistii ne indeamna, in general, sa mancam si sa bem ce ne place, dar nu pana la saturatie.

Hai sa aflam cat zahar contin "produsele interzise":

Bauturi:

– Mountain Dew: 77 g zahar (o sticla de jumatate) sau 124 g zahar (1 L);

– Coca Cola: 39 g zahar (cutie), 65 g zahar (sticla la jumatate) si 108 g zahar (1 L);

– Red Bull: 27 g zahar

cola md rb

 

Fructe:

– Pepene rosu: 18 g zahar la 280 gr fruct;

– Capsuni: 7 g zahar la 147 gr fruct;

– Banana: 17 g zahar la 140 gr fruct;

– Mar: 23 g zahar la 223 gr fruct;

– Ananas: 9 g zahar la 112 gr fruct;

– Portocala: 23 g zahar la 270 gr fruct.

capsuni banana

 

Diverse:

– Snickers: 18g si 30 g zahar in functie de marimea batonului;

– Bautura shake Starbucks 47 g zahar (1 pahar);

– Shake McDonald’s 11 g zahar (1 pahar).

mcdlds sbks