Alexandra Bădoi, sărbători la 30 de grade şi la peste 350 de metri înălţime

Apropo.ro / 07.01.2015, 12:07
Atunci când nu prezintă rubrica Meteo din cadrul Observatorului de la Antena 1, Alexandra Bădoi cântă. Un nume cunoscut deja pe plan internaţional în muzica trance, Alexandra şi-a petrecut Crăciunul în Asia, la multe grade Celsius, unde a susţinut nu mai puţin de trei concerte.

“Am plecat în Malaezia şi în Indonezia, pentru două săptămâni şi jumătate. Mai întâi am fost invitată să cânt în cadrul unui festival de muzică trance din insula Borneo (Malaezia), apoi organizatorii i-au propus managerului meu să am încă alte două spectacole în Jakarta (Indonezia) si Kuala Lumpur (Malaezia). Publicul a fost incredibil de primitor şi am rămas foarte plăcut surprinsă să văd că îmi ştiu piesele şi cântă alături de mine”, povesteşte Alexandra, care a sărbătorit astfel Crăciunul la peste 30 de grade Celsius.

Prezentatoarea de la Antena 1 spune că deşi cei mai mulţi malaezieni sunt musulmani, iar în Kuala Lumpur erau peste 30 de grade, se simţea peste tot Crăciunul: ”Ce-i drept, altfel decât în ţara noastră. În fiecare hotel, mall sau restaurant era cate un brad împodobit, se auzeau colinde, iar oamenii ne urau “Crăciun fericit!”. Pe 25 decembrie, organizatorii au ţinut cont că noi suntem creştini şi au sărbătorit Crăciunul cu mine si managerul meu: ne-au pregătit o cină festivă în cel mai înalt şi frumos restaurant din Kuala Lumpur Tower, un loc deosebit, la peste 350 de metri altitudine, ce se roteşte şi oferă o privelişte superbă asupra capitalei Malaeziei. Am mâncat tot felul de bunătăţi tradiţionale sau internaţionale, dar sarmale şi cozonac nu aveau”, spune Alexandra.

Cu toate că pregătirea celor trei concerte a ţinut-o mai mereu în priză, Alexandra Bădoi recunoaşte că şi-a făcut şi program de turist, în ciuda umidităţii şi a temperaturilor crescute. ”Pe insula Borneo nu am stat foarte mult, aşa că m-am bucurat doar de marea şi de piscina de lângă hotel. În schimb, în Jakarta am vizitat Parcul Naţional al Indoneziei, le-am admirat Monumentul Naţional şi am ales să văd centrul oraşului din maşină, pentru că afară era extrem de cald şi prea multă umiditate. La fel de cald era şi în Kuala Lumpur, aşa că plimbările în aer liber au fost destul de scurte. Spre bucuria mea, în capitala Malaeziei, în centru, aveau un pasaj pietonal modern, cu aer condiţionat, pază şi toate conditiile pentru a ajunge cu bine până la Turnurile Petronas şi până la Parcul Central.”

Întoarsă în ţară, Alexandra a avut parte de un Revelion scurt, pentru că a fost de serviciu la toate programele Observatorului. ”Pe 30, 31 decembrie şi 1 ianuarie am prezentat vremea la toate ediţiile Observator, aşa că Revelionul a fost cuminte şi scurt, cu prietenii. Pe 1 ianuarie, la 5 dimineaţa eram în redacţie şi îmi pregăteam rubrica pentru Observatorul matinal.”