APROPO sparge tiparele

Apropo.ro / 14.04.2006, 10:47
APROPO sparge tiparele
Din 17 aprilie, apare APROPO – singura revista glossy bilunara de tip celebrity news din Romania. Dupa apropo.ro, cel mai complex portal pentru tineri, emisiunea APROPO TV pe PRO TV si emisiunea APROPO FM pe PRO FM, MediaPRO continua investitia in brand si lanseaza singura revista


Din 17 aprilie, apare APROPO – singura revista glossy bilunara de tip celebrity news din Romania.

Dupa apropo.ro, cel mai complex portal pentru tineri, emisiunea APROPO TV pe PRO TV si emisiunea APROPO FM pe PRO FM, MediaPRO continua investitia in brand si lanseaza singura revista bilunara glossy de stiri cu si despre celebritati.

Revista APROPO isi propune sa sparga tiparele si sa abordeze personalitati de tot felul, de la tineri actori, sportivi, politicieni, pana la oameni de afaceri de succes.

Redactia promite un numar mare de pagini dedicat interviurilor cu vedete si informatiilor de la evenimente mondene, precum si criticii de film si muzicii.

Punctul central al revistei este cover-story-ul pentru care redactorii APROPO viziteaza vedetele la ele acasa si le infatiseaza inconjurate de familie sau de prieteni.

Echipa redactionala a revistei APROPO are o filozofie proprie: daca esti vedeta, apari in APROPO. Daca nu apari, atunci e clar: nu esti vedeta.

Cititorul va gasi in APROPO exclusivitati si stiri cu si despre vedete, interviuri obisnuite si interviuri incrucisate despre celebritati, profiluri ale unor oameni cunoscuti, reportaje de life si de fapt divers, puncte de vedere diverse, fotografii inedite, putina ironie, putina malitie, atractivitate cat cuprinde.

In plus, structura editoriala a publicatiei cuprinde pagini cu informatii din sport, tendinte in moda si frumusete, dar si cele mai noi masini si gadgeturi, recomandari exacte de time-out si de vacante, special pentru publicul tanar. Tot un plus sunt top-urile inedite si neasteptate si sondajele printre vedete.

Prin lansarea APROPO, PubliMedia, compania de publishing a MediaPRO, isi propune sa ofere cititorilor cel mai complex produs publicistic despre celebritati aparut pana acum la noi.

Tags: