Audienţe de Paşti

Apropo.ro / 05.05.2008, 00:00
Audienţe de Paşti
Conform GFK România, fie că a fost vorba de emisiuni sau filme, PRO TV a fost fără concurent. Startul audienţelor spectaculoase a fost dat de emisiunea ”Dansez pentru tine” din Vinerea mare.

Sîmbătă 26 aprilie, controversatul film al lui Mel Gibson, ”Patimile lui Hristos”, a înregistrat pe publicul comercial 8,5 puncte de rating şi 26,5% cotă de piaţă, faţă de Antena 1, cu 2,1 puncte de rating şi 6,6% cotă de piaţă. Filmul ”Crank: Răzbunare şi adrenalină” (difuzat luni, 28 aprilie) a făcut 8,2 puncte de rating şi 20,1% cotă de piaţă. Pe locul 2 s-a plasat Acasă TV, cu 7,3 puncte de rating şi 18% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 3, cu 4,1 puncte de rating şi 10,2% cotă de piaţă. Tot luni seara, premiera filmului ”Rambo IV” a înregistrat o audienţă medie de 7,9 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă, mai mult decît dublu faţă de Antena 1, cu 3,8 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă. Pe 27 aprilie, emisiunea ”Made in Romani-a” s-a aflat pe primul loc în topul audienţelor, cu o medie de 5,9 puncte de rating şi 16,4% cotă de piaţă, urmată de Antena 1 (4,8 puncte de rating şi 13,4% cotă de piaţă). Tot pe 27 aprilie, Ştirile PRO TV de la ora 19.00 au avut pe acelaşi public comercial între 18 şi 49 de ani o audienţă medie de 7,5 puncte de rating şi 26,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea 4,1 puncte de rating şi 14,5% cotă de piaţă. Tot lider incontestabil au fost şi Ştirile de la ora 19.00 din 28 aprilie, cînd PRO TV a înregistrat o audienţă medie de 10,1 puncte şi o cotă de piaţă de 31,2%, în timp ce Antena 1 a avut 4,3 puncte de rating şi 13,3% cotă de piaţă.