Batalia anului: Leo Burnett vs. McCann Erickson

Apropo.ro / 29.12.2004, 09:45
Batalia anului: Leo Burnett vs. McCann Erickson
Leo Burnett spun ca sunt cei mai buni (noi îi credem, de aceea i-am ales sa faca spoturile ApropoTV). McCann Erickson spun și ei ca sunt cei mai buni. Mai sunt și alții care se cer pe podium, dar nu cu foarte multe argumente... Iata confruntarea! Bogdan Naumovici - Director

Leo Burnett spun ca sunt cei mai buni (noi îi credem, de aceea i-am ales sa faca spoturile ApropoTV). McCann Erickson spun și ei ca sunt cei mai buni. Mai sunt și alții care se cer pe podium, dar nu cu foarte multe argumente… Iata confruntarea!

Bogdan Naumovici – Director Creație, Leo Burnett
„Suntem de departe agenția de publicitate a anului în România, iar McCann se afla pe un distant loc 2. În Europa Centrala și de Est suntem noi pe doi, la doar un punct de agenția câștigatoare, iar ei pe 9. Asta trebuie sa spuna ceva. Am avut de peste 2 ori punctajul lor la Portoroz, și la Ad’Or. „

Puncte tari: „Cred ca pe primul loc aș pune pasiunea pentru realizarea unor creații publicitare de calitate, iar pe locul al doilea procuparea egala pentru creație și strategie; un alt lucru cu care ne mândrim este faptul ca avem clienți care acopera toate categoriile de brand-uri”.

Puncte slabe: suntem aroganți și spunem ca nu prea avem competiție. Suntem tentați sa ne lasam pe tânjeala, riscam sa ne mulțumim cu ceea ce facem numai pentru ca este mai bun decât ce fac celelalte agenții. O alta problema este ca trebuie sa creștem oameni mult timp pentru a ne face o echipa de calitate”.

Mesaj pentru concurența: „Mai multe idei bune. Sa ne ofere o lupta mai interesanta la anul”.

Bogdan Enoiu – Director general, Mc Cann Erickson
„Cred ca exista o competiție puternica pe piața de publicitate din România, sunt cel puțin 6-7 agenții care sunt pe poziții similare – noi, Leo, Head, Next. Suntem lideri, daca te uiți la cifra de afaceri, la profit, suntem clar pe primul loc. Cei de la Leo au fost totuși mai tari decât noi la Portoroz.”

Puncte tari: „Avem spirit de echipa, suntem foarte ambițioși și foarte creativi. De fapt, punctele tari ni le știe toata lumea”.

Puncte slabe: „Nu avem puncte slabe”.

Mesaj pentru concurența: „Vom încerca sa ne pastram poziția de lider și anul viitor”.

Premianții 2004

Ad’Or 2004

Leo Burnett & Target a câștigat la categoriile: Agenția anului, campania anului, spot TV, Ad de presa, outdoor

Cel mai bun spot Radio – McCann / Creative Services

GOLDEN DRUM Portoroz, 2004

Leo Burnett a obținut locul 2 la numai un punct de agenția anului, Leo Burnett Praga.

GOLDEN HAMMER 2004, a 5-a ediție, Riga, Letonia, 26-27 august

McCann Erickson România – Agenția anului (titlul a fost obținut prin însumarea punctelor obținute la premiile pe categorii)

McCann Erickson a obținut Marele Premiu și a primit în total 7 premii (4 de aur și 3 de argint), la trei categorii din cele opt stabilite de juriul festivalului.

EFFIE 2004, prima ediție româneasca

Marele premiu a mers la agenția McCann Erickson pentru campania „Fanta Shokata”. Agenția a mai primit aurul și la „Media&divertisment”, pentru „Numai șase-s norocoase”, realizata pentru Loteria Româna.

Ca numar de premii Graffiti BBDO a luat cele mai multe, trei la numar, fiind urmata de Leo Burnett,McCann Erickson, Lowe & Partners și Saatchi & Saatchi și câte unul pentru Grey, NextCAP, Headvertising și Gavrila & Asociații.

Tags: