Beauty icons

Apropo.ro / 16.01.2006, 13:53
Beauty icons
Celebritatea vinde orice - sloganul a devenit demult regula, mai ales atunci cand este vorba de produsele adresate femeilor. Însa alegerea celebritații a carei imagine sa se plieze perfect pe individualitatea brand-ului este un proces cu rațiuni extrem de complexe, caci finalitatea

Celebritatea vinde orice – sloganul a devenit demult regula, mai ales atunci cand este vorba de produsele adresate femeilor. Însa alegerea celebritații a carei imagine sa se plieze perfect pe individualitatea brand-ului este un proces cu rațiuni extrem de complexe, caci finalitatea nu poate fi decat picture perfect.

Dior
Imaginea unei case pariziene cu tradiția și spiritul inovator care caracterizeaza Dior te duce cu gandul la o femeie pentru care atitudinea sofisticata este alegerea cea mai naturala cu putința, pentru care parfumul, fardurile și crema nu sunt doar obligatorii, ci se transforma în accesorii statement.

Combinația speciala de glamour clasic și naturalețe au transformat-o pe Charlize Theron în muza designerului John Galliano, care a decis ca tanara actrița se potrivește per fect pentru a întruchipa imaginea parfumului JÂ’Adore. De cand s-au întalnit, Charlize Theron și John Galliano s-au admirat reciproc. Cand ea a spus „da” parfumului, Galliano a îmbracat-o în aur și împreuna au creat emoția unei feminitați absolute.

Însa cea mai recenta surpriza Dior se numește Sharon Stone, care va fi chipul gamei de îngrijire a pielii Capture. „Cred ca fiecare femeie încearca sa se inspire din micile secrete de frumusețe ale franțuzoaicelor. Exista ceva mai chic decat Dior?”, a declarat recent actrița. Deși pana acum nu a fost asociata cu nici un brand de produse cosmetice, Sharon Stone a fost mereu considerata o beauty icon. „Am ales-o datorita recunoașterii de care se bucura – o femeie matura, frumoasa, inteligenta și independenta. Sharon spune ca la 47 de ani se simte mult mai frumoasa decat la 20 și am fost impresionați sa auzim asta”, au declarat cei din conducerea casei Christian Dior.

Estée Lauder
Este simbolul eleganței și rafinamentului, una dintre acele actrițe la care atunci când ne gândim, nu ne vine în minte neaparat un film, ci mai degraba un stil – Gwyneth Paltrow. Designerii și editorii revistelor o adora, iar fiecare schimbare de look pe care a abordat-o cu naturalețe maxima a contribuit la crearea icon-ului Gwyneth.

E de mirare ca în atâția ani nu și-a asociat imaginea cu cea a unui brand de frumusețe, însa probabil ca talentata doamna Paltrow (sau Martin?) a așteptat o oferta speciala. Care a venit acum câteva luni din partea companiei Estée Lauder, astfel ca acum Gwyneth este imaginea parfumului Pleasures, care tocmai a împlinit zece ani, iar din primavara va prezenta și produsele de machiaj ale acestui brand de lux. Se mai aude ca urmatorul parfum lansat de casa Lauder o va avea ca imagine tot pe Gwyneth, bineînțeles. „Este talentata. Este serioasa. Este frumoasa. Este mama unui copil. Și este foarte respectata pentru tot ceea ce face”, au declarat cei de la Estée Lauder. Iar Gwyneth a raspuns simplu – „Estée Lauder este o beauty icon în America și întotdeauna am admirat stilul ei self-made„.

Se pare ca Gwyneth o va înlocui încet pe Elizabeth Hurley, care a devenit imaginea casei acum mulți ani, iar top modelele Carolyn Murphy și Liya Kebede vor ramâne în continuare reprezentatele Estée Lauder.

Lancôme
Cu o îndelungata tradiție în alegerea unor celebritați care sa reprezinte brand-ul, Lancôme înseamna lux rafinat, seducție subtila și feminitate absoluta. Dupa ce Isabella Rossellini a fost imaginea casei ani în șir, din 1996 noua alegere a celor de la Lancôme este Ines Sastre, model și actrița de origine spaniola. O frumusețe tipic mediteraneana, Ines a reușit sa-l seduca și pe celebrul regizor Michelangelo Antonioni, care a distribuit-o în „Dincolo de nori”. Pe langa imaginea clasicului parfum Tresor, Ines apare în ad-urile de promovare a produselor de machiaj și de îngrijire.

Printre celebritațile care au reprezentat casa Lancôme se afla și Uma Thurman sau Elizabeth Jagger, iar cea mai recenta imagine este Daria Werbowy. Top modelul de origine poloneza, a carei frumusețe unica a transformat-o în preferata designerilor și a fotografilor, a fost aleasa pentru a reprezenta cel mai nou parfum al casei, Hypnose. Daria simbolizeaza feminitatea contemporana și cosmopolita, iar atuul ei indiscutabil este privirea magnetica.

Acei ochi de neuitat, de un albastru pur, inocenți și totuși provocatori, au determinat alegerea ei – reprezinta perfect fascinanta senzualitate a parfumului Hypnose și idealul de frumusețe Lancôme. Iar pentru Daria, în al carui portofoliu se numara campanii Gucci, Chanel și Yves Saint Laurent, cel mai mult conteaza ca se simte „foarte apropiata de Lancôme și de impactul imaginii acestui brand asupra femeii – eleganta, profunda, generoasa. Le împartașesc opinia conform careia frumusețea de astazi este mai ales o forma de încredere în sine”.

Anda Brîndușa
The One