Cu prilejul Black Friday 2012 marile magazine se întrec în a oferi prețuri și reduceri cât mai bune, astfel încât să atragă clienți cât mai mulți și implicit profituri considerabile.
:format(webp):quality(100)/https%3A%2F%2Fwww.apropotv.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmedia%2F7090%2F10345179%2F4-emag.jpg)
Circa 4,1 milioane de români au auzit de campania de REDUCERI BLACK FRIDAY și așteaptă ofertele retailerilor, iar dintre aceștia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesați să facă achiziții, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus.
Rând pe rând, site-urile cu reduceri au devenit nefuncționale, spre disperarea clienților gata să achiziționeze produsele dorite.
După ce au anunțat că vor oferi reduceri de până la 70% la produsele de pe site, unele site-uri au revenit cu mențiunea că vor da startul la cumpărături de dimineață.
:format(webp):quality(100)/https%3A%2F%2Fwww.apropotv.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmedia%2F7090%2F10345179%2F2-emag-picat.jpg)
Puțini au fost cei au reușit să cumpere câteva produse ce le lipseau din casă, sau pentru a le oferi cadou.
Citește mai multe detalii despre Black Friday 2012 în România, pe Mediafax.ro