Castiga 2.000 de euro cu Seiful.ro, primul „curs online” pentru spargatori profesionisti!

De: Dragos Tanase / 18.01.2010, 16:24
Castiga 2.000 de euro cu Seiful.ro, primul „curs online” pentru spargatori profesionisti!
Apropo.ro te provoaca la Seiful.ro, primul joc romanesc multiplayer in care utilizatorii au nevoie de talent la limba romana pentru a se transforma in hoti profesionisti!

Seiful.ro da
startul competitiei de spart cele patru seifuri, unul mare si treci
mici, incepand chiar de astazi, 18 ianuarie!

Userii care intra in competitie pot castiga o
consola Xbox 360 (in seiful Al Capone), un Nintendo Wii (in seiful
Titanium) sau DVD-uri cu filme din toate genurile (in seiful
Nautilius).

Cei care sparg fiecare seif de cate 10 ori pot castiga
premiul cel mare
, Super Seiful, care consta in suma de
2.000 de euro!

Pentru prima data, seifurile nu se sparg nici cu ranga, nici cu
exploziv, ci numai daca userii formeaza contratimp cuvinte cu 12
litere care li se pun la dispozitie in mod aleatoriu, in curse de
100, 150 sau 200 de metri.

Castigatorul fiecarei curse va primi o litera
care il va ajuta la descoperirea parolei cu care poate sparge
singurele seifuri fara paznici: Nautilius, Titanium, Al Capone sau
Super Seiful.

Asa cum se intampla si in realitate, spargerea
unui seif necesita perseverenta, intrucat spargerea Super Seif-ul
nu poate fi spart decat dupa spargerea repetata a celorlalte
seifuri.

Userii sunt instruiti live de catre o
moderatoare
pe care o pot vedea in timp real in fereastra
de chat.

Castiga 2000 de euro cu Seiful.ro, primul

Castiga 2000 de euro cu Seiful.ro, primul
„curs online” pentru spargatori profesionisti!

Seiful.ro este un joc multiplayer, dedicat
pasionatilor de jocuri online si de limba romana si combina
elemente de Scrabble, Monopoly si Quiz.

„Seiful.ro este un joc pe care l-am dezvoltat in decursul a
doi ani de zile. Ne-am propus sa iesim din tiparele celorlalte
jocuri romanesti si sa aducem valoare timpului petrecut in fata
calculatorului de catre utilizator. Seiful.ro poate fi jucat in
aceeasi masura de utilizatori care intra doar in pauza de masa, cat
si de persoane care isi petrec mai mult timp pe internet”
,
afirma Cosmin Pachiu, Manager al diviziei Games din cadrul
MediaPro Interactiv.