Cele mai obscene sigle din istorie

Apropo.ro / 20.01.2012, 09:35
Branduirea unei campanii este un lucru foarte delicat si se poate gresi foarte usor, in lipsa unei idei bune sau a unei grafici potrivite si va invitam sa urmariti un top al celor mai neinspirate 15 sigle din istoria campaniilor de promovare.

Sigla Jocurilor Olimpice de la Londra din 2012 ocupa primul loc in acest top. Se speculeaza ca seamana cu Lisa Simpson, celebrul personaj animat din serialul The Simpsons, in timp ce face sex oral.

Exista persoane care sustin ca sigla campaniei, care a costat aproape 480.000 de euro, ar semana cu o svastica.

O alta sigla prost gandita este si cea a Organizatiei de Tineret a Bisericii Catolice, datand din anul 1973. Desi este un exemplu vizibil de grafica neinspirata, logo-ul a primit chiar si un premiu din partea Organizatiei Art Directorilor din Los Angeles.

Grafica duce mai degraba cu gandul la o scena licentioasa, nicidecum la una cu caracter religios.

O clinica de pediatrie din Arlington a ales o metoda neinspirata de a-si promova serviciile. Sigla sugereaza mai degraba o scena cu caracter obscen decat una care accentueaza profesionalismul personalului medical.

Urmariti restul siglelor obscene pe Gandul.info.