Corina Bud şi Ed au câştigat “Dansez pentru tine”

De: Cătălina Matei / 30.05.2011, 11:02
Corina Bud şi Ed au câştigat “Dansez pentru tine”
Corina Bud, Edi şi coregraful Bogdan Boantă sunt câştigătorii celui de-al 11-lea sezon “Dansez pentru tine”.

70,33% dintre telespectatorii care au votat şi-au dorit ca
Edy şi Corina Bud să fie câştigătorii marelui premiu de 60.000 de
euro şi ai trofeului visurilor. Alături de coregraful lor, Bogdan
Boantă, Corina Bud şi Edy au adus în faţa telespectatorilor
coregrafii memorabile la „Dansez pentru tine”, iar Edy a demonstrat
ţării întregi că talentul se poate naşte oriunde şi nu ţine cont de
sărăcie şi neajunsuri.
Corina a mărturisit că doar când l-a născut pe fiul ei, Robin, a
mai fost atât de fericită şi a mulţumit telespectatorilor care au
ales votând să ajute nu o viaţă, ci nouă vieţi.
Coregraful perechii câştigătoare, Bogdan Boantă, a mărturisit
plângând de fericire că imaginaţia şi creativitatea lui au venit
din energia pozitivă a lui Edy. Dansul contemporan al celor doi în
ploaie a provocat lacrimi de emotie şi multe aplauze din partea
publicului.

Decebal şi Lavinia au fost desemnaţi de către publicul
telespectator pe locul al doilea în competiţia visurilor din
această primăvară.
Cu premiul aferent locului al doilea – 20.000 de euro – şi cu un
alt premiu de popularitate de 4.000 de euro, Decebal şi soţia sa,
Dana, vor putea continua tratamentele şi terapiile pentru copilul
lor Vlăduţ, născut cu Sindrom Down.

Seara s-a terminat bine şi pentru Roxana Ionescu şi Stefan Rebeja,
care au ocupat locul al treilea pe podiumul sezonului al
unsprezecelea
. Pe lângă premiul de 15.000 de euro, Ştefan se
poate mândri cu faptul că, alături de Roxana, a primit 10 pe linie
la unele dintre dansurile din concurs.

PRO TV a fost lider detaşat
de audienţă pe tot parcursul finalei atât pe întreg publicul din
mediul urban, cât şi pe cel comercial. Două milioane de
telespectatori la nivelul întregii populaţii a României au urmărit
în minutul de aur, 22.56, competiţia visurilor când PRO TV a
înregistrat 11,8 puncte de rating pe întreg publicul din mediul
urban şi 35,8 procente din cotă de piaţă pe publicul între 18 şi 49
de ani din mediul urban.