Criss şi Vlad, vacanţă în Spania – FOTO

De: Alexandra Necsoiu / 31.07.2017, 10:59
Criss şi Vlad, vacanţă în Spania - FOTO
Cristina Ciobănaşu(Criss) şi Vlad Gherman, membrii trupei One, dar şi protagonişti ai primului iSerial din România – “Când mama nu-i acasă”, produs de Ruxandra Ion, şi-au petrecut vacanţa de vară în Spania. Timp de două săptămâni, vedetele Happy Channel au profitat din plin de sejurul de peste hotare, care i-a ajutat să-şi încarce bateriile pentru noi surprize pe care le pregătesc pentru fani.

Vara aceasta, Criss şi Vlad au decis să-şi petreacă vacanţa în Spania.  Este pentru prima dată când vedetele Happy Channel au mers în Torremolinos, însă chiar dacă s-au cazat în această staţiune, nu au ratat ocazia de a ajunge şi în alte locuri din apropiere.

S-au relaxat la plajă, s-au bucurat de gastronomia specifică şi au vizitat diverse obiective turistice.  “Apartamentul nostru se afla la câteva minute de mers pe jos până la plajă şi am profitat din plin de asta. Am făcut plajă zi de zi şi ne-am odihnit. Dimineţile ni le petreceam la plajă, iar serile le păstrăm pentru vizitat. Am mers prin toate oraşele de lângă Torremolinos şi ne-am bucurat de priveliştile superbe pe care Spania le oferă. Am fost până în Malaga, am văzut Farul, Cetatea Veche.  Am fost în Gibraltar şi ne-am jucat cu maimuţele,  pe care nu le-am fotografiat pentru că  puteam să rămânem fără telefoane  Am fost în Aqua Park şi ne-am dat pe cel mai înalt aqua tobogan din Europa.”, povesteşte Vlad Gherman.

După un sejur minunat, cei doi s-au întors la muncă cu forţe proaspete. “A fost o vacanţă de vis! Am făcut plajă, ne-am plimbat, am vizitat locuri superbe şi ne-am încărcat cu energie pentru perioada care urmează. Am revenit la filmări pentru continuarea iSerialului >”, mărturiseşte Criss.
Alături de ceilalţi actori din distribuţia serialului filmat integral cu telefonul mobil, ei au început înregistrările pentru continuarea acestui proiect inedit, care va putea fi urmărit în curând la Happy Channel. “Ne-am reîncărcat bateriile pentru o toamnă plină de filmări, proiecte noi şi alte surprize pe care le pregătim fanilor noştri.”, promite Vlad.