D-Link lansează o campanie în spijinul ţărilor în curs de dezvoltare

Redacția / 04.06.2014, 15:38
D-Link lansează o campanie în spijinul ţărilor în curs de dezvoltare
Donaţiile obţinute din vânzarea camerelor de supraveghere a bebeluşilor vor sprijini organizaţia non-profit WaterAid.

D-Link lansează o iniţiativă ce se va desfăşura timp de 12  luni pentru a sprijini  WaterAid, o organizaţie non-profit internaţională care îşi propune să îmbunătăţească alimentarea cu apă în Africa şi India. În cadrul acestui parteneriat, D-Link va dona, de acum înainte, 1 euro către WaterAid pentru fiecare cameră  de supraveghere a bebeluşilor din gama de produse EyeOn Baby Monitor  vândută în Europa. Astfel, D-Link se asigură că mamele din întreaga lume le pot oferi copiilor lor bunăstare şi siguranţă. Prin achiziţionarea unui dispozitiv EyeOn Baby Monitor, părinţii din România îşi pot supraveghea bebeluşii în orice moment şi din orice locaţie şi, în acelaşi timp, se pot asigura că acei copii care locuiesc în ţările din lumea a treia sunt mai bine îngrijiţi. “Sănătatea mamelor şi a copiilor lor din multe regiuni din lume se află în pericol din  cauza  unei  alimentări  inadecvate  cu  apă.  În jur de 750 de milioane de oameni din întreaga lume nu au acces la apă potabilă curată. Ei reprezintă a zecea parte din populaţia mondială”, a declarat Laurenţiu Trocan, Country SalesManager D-Link România.

Sursa foto: WaterAid/ Anna Kari