Daca Lowe n-ar fi facut DaKINOÂ…

Apropo.ro / 24.05.2006, 15:32
Daca Lowe n-ar fi facut DaKINOÂ…
... mult mai puține aplauze ar fi fost sâmbata seara la Ad'Or 2006 ! Este evident pentru toata lumea ca, la aceasta ediție AdÂ’Or, Lowe este agenția cu cea mai mare creștere fața de anii trecuți: Best Poster, Best Print, 3 nominalizari (la Divertisment TV cu

… mult mai puține aplauze ar fi fost sâmbata seara la Ad’Or 2006 !

Este evident pentru toata lumea ca, la aceasta ediție AdÂ’Or, Lowe este agenția cu cea mai mare creștere fața de anii trecuți: Best Poster, Best Print, 3 nominalizari (la Divertisment TV cu DaKINO, Divertisment Print cu DaKINO și Bauturi nealcoolice Print cu Burn), și mai ales nominalizarea la Campania Anului, tot cu DaKINO, unde premiul nu s-a acordat.

Acestea au fost incursiunile pe care le-a facut echipa Lowe pe scena de la World Trade Plaza sâmbata seara și care au asigurat agenției Lowe locul 4 în clasamentul creativitații românești.

„În general, clientul este chițibușar, nemulțumit, vrea sa schimbe, are pareri, sâcâie agenția, pâna când iese un produs pe care cel mai tare de obicei îl iubește clientul, dar care nu ia premii. Eu, însa, am avut totdeauna înțelegerea vizavi de libertatea în creație a agenției.

Anul acesta, partenerul nostru, Lowe, a știut sa exploateze aceasta libertate, ajungând la performanța maxima obținuta de festivalul DaKINO în acești 15 ani de existența. Ma bucur ca am lucrat cu Lowe și regret ca n-am dat lovitura cu marele premiu.”, Dan Chișu, Președintele Festivalui DaKINO.

„Am luat ocazia oferita de domnul Dan Chișu, de a fi una dintre agențiile alese sa lucreze pentru DaKINO, ca pe un test pe care trebuie sa-l treci neaparat cu nota maxima. La partea de idee, clientul a avut o contribuție majora, pentru ca ne-a ajutat sa-i vedem potențialul.

Partea de producție a fost, pâna la urma, un exercițiu de tenacitate din partea agenției și a unor parteneri vechi ai noștri, fotograful Ionuț Staicu și casa de producție Reload, fara de care, realmente, acest proiect ar fi ramas un vis frumos.”, Mihai Coliban, Creative Director Lowe & Partners.

Campania aniversara DaKINO 15 ani „Festivalul celor care nu se mulțumesc cu Hollywood”, cu care Lowe a fost aproape de campania anului, a fost formata din spotul TV Matrix (și reacția salii din Plaza a spus mai mult decât neacordarea premiului de catre juriu), spotul radio Titanic și seria de printuri – Titanic by Lars von Trier, Basic Instinct by Almodovar și Lord of the Rings by Kusturica.

www.loweworldwide.com

Tags: