Danone, platforma de dialog online care te introduce în casa iaurturilor

Apropo.ro / 05.07.2013, 13:09
Danone, platforma de dialog online care te introduce în casa iaurturilor
Danone România lansează în premieră o platformă online Deschide Danone http://danone.ro/deschidedanone/, prin intermediul căreia consumatorii pot primi răspunsuri pe diferite teme de interes, despre iaurturi, fabrica Danone şi oamenii din companie.

Echipa de management a Danone România face introducerea ariilor de activitate pentru vizitatorul online, printr-o serie de mini-prezentări video, iar o echipă de specialişti din companie răspunde întrebărilor consumatorilor.

“Proximitatea este una dintre valorile esenţiale ale Danone. Am creat această proximitate în România mai ales prin brandurile noastre de succes, dar acum, cu această iniţiativă Deschide Danone, vrem să ne deschidem uşile şi să le oferim consumatorilor posibilitatea de a vedea ce se află în spatele iaurturilor noastre delicioase. Prin această nouă platformă vrem să ne angajăm în dialog, să răspundem întrebărilor şi să împărtăşim poveştile oamenilor şi ale companiei cu consumatorii. Este o plăcere să-i invităm pe toţi românii în casa noastră Danone” explică Dieter Schulz, director general Danone România.

Deschide Danone este un spaţiu prietenos şi interactiv de dialog, bazat pe transparenţă, prin care consumatorii pot afla de la specialiştii din companie diverse informaţii, pe teme care ţin de standardele de calitate şi igienă aplicate, conţinutul iaurturilor, testarea produselor şi siguranţa alimentară, colectarea laptelui proaspăt de la fermele din România, dar şi amănunte despre echipa Danone şi cultura organizaţională a companiei. Specialiştii care vor răspunde consumatorilor sunt Iolanda Prunache (calitate), Cornel Petrache (fabrică), Cătălin Andreica (achiziţii lapte), Alexandra Brad (cercetare-dezvoltare), Andrei Dumitraşcu (vânzări), Carmen Boer (marketing).

Platforma se adaugă la seria de proiecte din prima jumătate a anului 2013, prin care compania a dorit să ofere consumatorilor posibilitatea de a experimenta cum se naşte produsul pe care îl aleg la raft. Peste 200 de consumatori au vizitat ferme româneşti de la care provin cele 200 de tone de lapte proaspăt colectat zilnic de Danone România, iar povestea iaurtului Danone a fost prezentată şi în cel mai nou spot TV, având ca mesaj principal „Calitate înainte de toate”. Mai multe detalii despre povestea drumului laptelui găsiţi aici http://www.danone.ro/drumullaptelui/.