De ce plâng reclamele?

Apropo.ro / 11.11.2004, 16:26
De ce plâng reclamele?
Nu știu daca va vine sa credeți sau nu, dar în curând Marca Înregistrata va împlini 4 ani. Am început ca niște copii, curioși sa puna mâna și totuși tematori sa nu se friga. Ne uitam la spoturile altora și ne tavaleam pe jos de râs. Ne uitam și

Nu știu daca va vine sa credeți sau nu, dar în curând Marca Înregistrata va împlini 4 ani. Am început ca niște copii, curioși sa puna mâna și totuși tematori sa nu se friga.

Ne uitam la spoturile altora și ne tavaleam pe jos de râs. Ne uitam și la ale noastre și ne cam lua durerea de cap.

Nu se facea sa spunem asta în gura mare. Cine eram noi sa ne dam cu parerea? Ne faceam prin urmare ca ne intereseaza numai aspectele profesionale și plictiseam enorm cu interviuri rasuflate.

Am dus-o așa cam un an și jumatate. Am încercat la un moment dat sa facem un top cu doua categorii. Spoturi placute și neplacute. Ne-am luat toate masurile de siguranța, am invitat telespectatorii sa voteze pe site, ca sa nu fim acuzați de pareri personale și rezultatul s-a aratat imediat. Am reușit sa rezistam exact 3 ediții, dupa care ne-am facut ca n-am inventat niciodata vreun top, ca sa nu bubuie oala și așa aflata sub presiune.

În ceea ce ne privește, anul marii schimbari a fost 2003. Înca nu se încalzise afara, în schimb pe noi ne treceau deja toate transpirațiile. Pentru prima oara, în Marca Înregistrata, își faceau loc parerile usturatoare. Așa cum probabil banuiți, industria a sarit la început ca arsa. Agențiile mai puțin, clienții din plin. Toata lumea o lua personal și aproape toți considerau orice comentariu neplacut drept un atac direct asupra marcii.

Am trecut prin toate fazele. Ce bine ca în sfârșit avem ce vedea în emisiune. Altceva n-aveți ce sa aratați? La ce folosesc comentariile din emisiunea voastra? Sa nu crezi ca ma deranjeaza comentariile, dar cine e ala sa-mi comenteze mie reclama? Sunt foarte suparat pe tine. Știu ca e publicitate comparativa, dar cum sa difuzezi niște reclame în care competiția ne ia la mișto?

E foarte adevarat. Cu publicitatea e ceva mai dificil de vorbit. Una e sa comentezi o emisiune sau o vedeta și alta e sa îți dai cu parerea despre o reclama. Daca nu ești suficient de echilibrat poți declanșa cutremure de proporții. Dar, ma întreb, oare ce e mai bine pentru un spot? Sa fie comentat pâna la lacrimi (de râs) sau sa treaca neobservat? Cum am un raspuns, o sa provoc în continuare comentarii în emisiune, ba mai mult, începând de astazi, o sa-mi permit și mie luxul asta în ApropoTV.

Andi Moisescu

Tags: